اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

45 هزار هکتار از زمین‌های دشتستان تصرف عدوانی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 45 هزار هکتار از زمین‌های دشتستان در آبپخش، شبانکاره و سعدآباد تصرف عدوانی شده است.

45 هزار هکتار از زمین‌های دشتستان تصرف عدوانی شده است

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تمام جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های استان برای تعطیلات نوروز ساماندهی و بازسازی شدند و از ابتدای تعطیلات تاکنون نیز نظارت مستمری بر تمام جاده‌ها داریم.

وی افزود: راهداران در تمام شهرها و شهرستان‌ها حاضر هستند و با مشکلات احتمالی مقابله می‌کنند و همه امکانات و تجهیزات راهسازی برای بهبود خدمات‌رسانی مهیا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در رفع نقاط حادثه‌خیز استان و به ویژه دشتستان اهتمام جدی داشته‌ایم و این امر موجبات تسهیل رفت و آمد مردم را فراهم کرده است.

صفایی بوشهری از اجرای 19 پروژه بزرگ راه‌سازی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 19 پروژه بزرگ زیرساختی در حوزه راهسازی در دشتستان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها در ساماندهی سامانه حمل و نقل استان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: در سال 90 بیش از 78 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های راهسازی در دشتستان هزینه شده و در سال 91 این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع مشکلات سند مالکیت زمین‌های آبپخش خبر داد و یادآور شد: برای رفع مشکل سند مالکیت زمین‌های مسکونی آبپخش مذاکرات زیادی بین شورای این شهر و اداره کل مسکن انجام گرفته که به‌زودی رفع می‌شوند.

صفایی بوشهری بر لزوم رفع کامل مشکلات زمین‌های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره تاکید کرد و گفت: 45 هزار هکتار از زمین‌های این مناطق تصرف عدوانی شده و ما پیگیر رفع این مشکل هستیم و موضوع سندهای اهالی آبپخش هم در دست پیگیری هست.

وی از احداث پل عابر پیاده در دالکی خبر داد و عنوان کرد: اتمام پل هوایی عابر پیاده دالکی را تسریع می‌کنیم.

صفایی بوشهری اذعان داشت: در حال حاضر کارگاه‌های جاده چهار خطه دالکی ـ کنار تخته نیز فعال شده و پنج کیلومتر از پروژه را کاملا انجام داده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: تا انتهای تعطیلات نوروزی بر تمام جاده‌ها نظارت دقیقی خواهیم داشت و مشکلات موجود را مدیریت می‌کنیم. 

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول