اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

توسعه تجهیزات هلال احمر مازندران اولویت سال 91

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: توسعه تجهیزات هلال احمر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و این مسئله با توجه به میزان حادثه‌خیزی مازندران در اولویت سال جدید است.

توسعه تجهیزات هلال احمر مازندران اولویت سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، معاون عمرانی استاندار مازندران از پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان در تیرتاش بهشهر و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای نیالا بازدید کرد.

عیسی هاشمی در این بازدید بیان داشت: اساساً ماهیت خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر ماهیت انسانی و بشردوستانه است و توجه به این نکته که این افراد در بهترین ایام سال یعنی عید نوروز مشغول کار، فعالیت و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه هستند نشان از نوع‌دوستی و صداقت اعضای این جمعیت در خدمت به همنوعان دارد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر گفت: تقویت و توسعه امکانات و تجهیزات این جمعیت یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و این مسئله با توجه به میزان حادثه‌خیزی استان مازندران در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: امسال جمعیت هلال احمر مازندران برنامه‌های خوبی را برای ایام نوروز تدوین و اجرایی کرده که امیدواریم در پرتو این برنامه شاهد سال کم‌حادثه‌ای برای مسافران و میهمانان استان باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این بازدیدها ابراز داشت: جمعیت هلال احمر استان امسال در بخش امداد و نجات جاده‌ای با تجهیز 32 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای و بکارگیری 35 دستگاه آمبولانس، 40 خودروی نجات و همچنین بکارگیری بیش از یک هزار امدادگر و نجاتگر تلاش کرده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی استان استفاده کند.

مهدی ولی‌پور با اشاره به اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی نیز به موازات طرح امداد و نجات جاده‌ای گفت: یک هزار جوان آموزش دیده در قالب 38 پایگاه در این طرح حضور دارند و خدمات متنوعی را از قبیل توزیع بسته‌های آموزشی، امدادی، ‌فرهنگی، ‌تست قند خون و فشار خون را به میهمانان و مراجعان استان ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: از آغاز اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از روز 25 اسفند تا دوم فروردین 91 بیش از 32 هزار نفر به پست‌های راهنمایی مسافران مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول