اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

‌امحای 2.3 تن مواد غذایی فاسد شده در مازندران

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: 2 هزار و 300 کیلو مواد غذایی فاسد شده در مازندران امحا شد.

‌امحای 2.3 تن مواد غذایی فاسد شده در مازندران

فرهنگ بابامحمودی امروز در حاشیه نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه شعار حمایت از سرمایه ملی مکمل سال جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: رهبر انقلاب با تدبیر شعارهای سال را مطرح می‌کنند که به سود کشور است.

وی یادآور شد: ستاد تسهیلات نوروزی با 13 عضو فعالیت خود را از 27 اسفند ماه سال 90 شروع کرده که با در اختیار داشتن 42 بیمارستان و مراکز درمانی در استان خدمات درمانی و پزشکی خود را به مسافران و هم‌استانی‌ها ارائه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه پنج نیروی نخبه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ستاد تسهیلات نوروزی مستقر هستند، تصریح کرد: ستاد تسهیلات استان ارتباط منسجمی با مراکز درمانی دارد و اخبار به روز از مراجعه‌کننده‌ها به مراکز درمانی را ثبت می‌کند.

بابامحمودی مراکز درمانی تخصصی را به صورت شیفت‌بندی برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز فعالانه دانست و گفت: هشت مرکز "سی تی اسکن" دولتی، دو مرکز "ام آر آی"، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاهی در ایام نوروز به صورت دولتی خدمات‌رسانی دارند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران از فعالیت 100 دستگاه آمبولانس، 10 پایگاه سلامت نوروزی در محورهای مازندران خبر داد و ابراز داشت: 32 پایگاه هلال احمر، 42 بیمارستان و مراکز درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، تامین اجتماعی، مراکز درمانی شرکت نفت، سپاه و هلال احمر فعالیت درمانی خود را در ایام نوروز مضاعف کردند.

وی ارائه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی را از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اعلام کرد و گفت: ستاد تسهیلات نوروزی با ارائه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی تمام مراکز درمانی را با ذکر شماره تلفن معرفی کرده است.

بابامحمودی ادامه داد: شماره‌های ستاد هدایت اطلاع‌رسانی و رسیدگی به امور درمان دانشگاه، رسیدگی به شکایات آمبولانس‌های پیش‌بیمارستانی، اطلاع‌رسانی به شکایات دارو و غذا و ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار مرکز بهداشت و درمان در راهنمای مسافران نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: 39 اکیپ بهداشت محیط از اول اسفند سال 90 برای نظارت بر صحت و دقت مواد غذایی در مازندران فعالیت خود را شروع کرده و در اجرای این طرح تاکنون تخلفی که موجب تعطیلی واحدهای مواد غذایی باشد را نداشتیم.

بابامحمودی اضافه کرد: مازندرانی‌ها تعصب لازم را در خدمات‌رسانی به مسافران دارند و این امر حکم می‌کند تا در تامین مواد غذایی سالم خدمات ارزشمندی را به مسافران داشته باشیم.

این مسئول از امحای 2 هزار و 300 کیلو مواد غذایی فاسد شده در مازندران خبر داد و گفت: به صورت روزانه بازدید و نظارت از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول