اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیپور در گفت‌وگو با فارس:

به موفقیت در مسابقات آسیایی و جهانی کاراته فکر می‌کنم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش کاراته استان قم گفت: در سال جدید با تمام توان و انگیزه خود به کسب مدال از رقابت‌های جهانی و آسیایی فکر می‌کنیم.

به موفقیت در مسابقات آسیایی و جهانی کاراته فکر می‌کنم

سعید علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تمریناتم را بیشتر کرده‌ام و با روحیه بالا و انگیزه زیاد کار می‌کنم تا بتوانم مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی و جهانی کاراته را از آن خود کنم.

وی ادامه داد: تجربیات زیادی از حضور در مسابقات مختلف دارم و تقریبا حریفان خود را نیز در پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان می‌شناسم، در صورتی که مورد نظر کادر فنی تیم ملی باشم با تمام توان برای سرافرازی کاراته ایران تلاش خواهم کرد.

ملی‌پوش کاراته استان قم ابراز داشت: در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز تلاش کردم تا یکی از بهترین نفرات تیمم باشم و رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز فرصت خوبی بود تا توان خود را در جدال با برترین‌های کشور محک بزنم.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته که در زنجان برگزار شد، از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و این امر کاملا طبیعی است، زیرا تمام نفرات شرکت‌کننده در این انتخابی برای عضویت تیم ملی در رقابت‌های مهم برون مرزی سال 91 تلاش می‌کردند.

علیپور یادآور شد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته در شرایطی برگزار شد که چهره‌های سرشناس کاراته کشورمان که سابقه کسب مدال از بازی‌های آسیایی دوحه 2006، رقابت‌های کاراته جوانان جهان و مسابقات قهرمانی آسیا را داشتند، در این دوره حضور یافته بودند و کار برای موفقیت بسیار سخت و نفس‌گیر بود.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته در مسابقات انتخابی تیم ملی 554 کاراته‌کا در سالن انقلاب زنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند که به عنوان عضو تیم اعزامی قم توانستم در وزن منهای 60 کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

علیپور که در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز یکی از مهره‌های کارساز تیمش یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود تصریح کرد: در انتخابی تیم ملی به دنبال این بودم که بار دیگر توانمندی خود را به‌ خوبی نشان داده و با کسب مدال طلا بار دیگر به تیم ملی راه یابم.

این ملی‌پوش کاراته استان قم در دیدار نهایی وزن منهای 60 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان، پویا سلطانی عضو سابق تیم ملی جوانان از استان زنجان را با شکست بدرقه کرد، ضمن اینکه در این وزن محمد غروبی عضو اعزامی تیم ملی به کامبت گیمز 2010 از استان گیلان و سعید بیات، کاراته‌کای موثر تیم ارژن فارس در سوپر لیگ که این بار لباس تیم زادگاهش یعنی زنجان را بر تن داشت، بر سکوی سوم قرار گرفتند، در حالی که در این وزن 93 نفر حضور داشتند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول