اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان قم خبر داد

بازدید کاروان‌های راهیان نور از ضریح امام حسین (ع) در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کاروان‌های اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب می‌توانند از ضریح ساخته شده امام حسین (ع) در قم بازدید کنند.

بازدید کاروان‌های راهیان نور از ضریح امام حسین (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مرتضی اسماعیلی طباء برگزاری اردوهای راهیان نور را خدمتی به نسل جوان که دوران دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده نکرده‌اند عنوان کرد و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به منزله پلی برای برقراری ارتباط نسل جوان با ایثارگری‌ها، خدمات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی سبب می‌شود آنچه را که از ایثار و شهادت برای آنها گفته شده است از نزدیک مشاهده و درک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با توجه به اینکه کاروان‌های راهیان نور از استان قم عبور می‌کنند، در نظر دارد سفرنامه راهیان نور که برگرفته از یادداشت‌های روزانه اعضای یک کاروان اعزامی به مناطق جبهه جنوب در سال 76 است را در اختیار آنها قرار دارد.

اسماعیلی‌طباء گفت: نخستین سفرنامه راهیان نور با عنوان «حج در افلاک» برگرفته از یادداشت‌های روزانه اعضای کاروانی متشکل از دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و برخی بازماندگان جبهه و جنگ با نام گروه فرهنگی هنری «ثارالله قم» اعزامی به مناطق جنگی جنوب به چاپ رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای بازدید از ضریح مطهر امام حسین (ع) فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: کتاب و بروشورهای مربوط به راهیان نور نیز در اختیار کاروان‌هایی که از استان قم عبور می‌کنند، قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول