اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اهواز صورت گرفت

بازدید فرمانده سپاه صاحب‌الامر از زائران راهیان نور استان قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان قزوین با حضور در جمع بسیجیان و زائران شهرستان البرز ضمن بازدید از محل اسکان زائران، محور اصلی پیروزی و موفقیت‌های ایران اسلامی را زنان و مادران با ایمان و عفیفه دانست.

بازدید فرمانده سپاه صاحب‌الامر از زائران راهیان نور استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الامر(عج)، سردار سالار آبنوش با حضور در جمع بسیجیان و زائران خواهر شهرستان البرز از محل اسکان این شهرستان در اهواز بازدید کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه فعالان و خادمان حاضر در عرصه راهیان نور افزود: رویش انقلاب ما، برخلاف سایر انقلاب‌های دیگر کشورها، یک تصادف نبود، چون جنس انقلاب ما، یک انقلاب فاطمی است.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: هرچه از 22 بهمن 57 می‌گذرد، انقلاب ما تازه‌تر و اثرگذارتر می‌شود و هر روز این شرایط بهبود می‌یابد.

سردار آبنوش با بیان عمق این انقلاب در آحاد مردم افزود: دوران دفاع مقدس نیازمند شجاعت و مردانگی خاص خود بود و امروز، دینداری، فهم و بصیرت می‌خواهد.

وی همچنین تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، مردان این مرز و بوم آزمایش شدند و امروز وظیفه ادامه راه شهدا و دوام آن بر عهده زنان و دختران پاکدامن است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، عفت و پاکدامنی زنان و دختران را هدف قرار داده‌اند یادآور شد: باید سعی کنیم پاک باشیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا بمانیم و لازمه پاکدامنی زنان، حفظ حجاب فاطمی است.

سردار آبنوش در پایان با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی اذعان کرد: بشریت در یک پیچ تند تاریخی است و گرایش انسان‌ها مدام در حال تغییر و تحول است و مسلمان شدن انسان‌های غیر مسلمان از جمله "شان استون" حاصل همین عقیده است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول