اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه ولیعصر خوزستان خبر داد

استقرار 1200 راوی در 6 یادمان دفاع مقدس خوزستان

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولیعصر خوزستان از استقرار یک هزار و 200 راوی در شش یادمان دفاع مقدس این استان خبر داد.

استقرار 1200 راوی در 6 یادمان دفاع مقدس خوزستان

حمید طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: استان خوزستان به لحاظ برخورداری از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و درگیر بودن سال‌های متمادی با دشمن بعثی و متحدانش یکی از استان‌های سلحشور در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: مردم این منطقه نیز چون سنگر و دژهای تسخیرناپذیری در طول هشت ساله جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشته و افتخارات بی‌بدیلی را آفریدند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: در همین راستا هر ساله تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور به این مناطق عزیمت کرده و از مناطق عملیاتی آن دیدن می‌کنند.

وی ادامه داد: اروند و هویزه تاکنون شلوغ‌ترین یادمان‌ها در استان خوزستان بوده‌اند.

طاهری با اشاره به اینکه در هفته نخست تعطیلات نوروز تعداد زائران ورودی به یادمان‌ها 2،5 برابر سال گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: شش یادمان شامل فتح‌المبین و فکه در شهرستان شوش، طلائیه  و شهدای هویزه در شهرستان هویزه، شلمچه در شهرستان خرمشهر و اروند در شهرستان آبادان زیر نظر سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان هستند و خادمان استانی از 25 بهمن‌ ماه در این یادمان‌ها مستقر شده‌اند.

وی عنوان کرد: خادمان کشوری نیز از ابتدای اسفند ماه در این یادمان‌ها حاضر شده‌اند و در حال حاضر یک‌هزار و 200 خادم در این شش یادمان حضور دارند و به زائران خدمت می‌کنند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: 90 راوی نیز در این یادمان‌ها مستقرند و 200 راوی اتوبوسی نیز کاروان‌های راهیان نور را در مسیرهای منتهی به یادمان‌ها همراهی می‌کنند.

طاهری در پایان گفت: همه خدمات مطلوب و بهینه در راستای رفاه حال زوار و کاروان‌های راهیان نور در محل یادمان‌های استان خوزستان فراهم و تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول