اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نظارتی ویژه نوروز

1062 مورد بازرسی در کبودراهنگ صورت گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز 1062 مورد بازرسی در سطح شهرستان کبودراهنگ صورت گرفت.

1062 مورد بازرسی در کبودراهنگ صورت گرفت

علی سلطانی‌ولا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از آغاز طرح تشدید نظارتی ویژه نوروز از 11 اسفند سال گذشته تاکنون این تعداد بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انجام شده که در همین راستا 74 مورد تخلف شناسایی و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ بیشترین تخلفات را در حوزه کالا و خدمات، خواروبار، حمل و نقل مسافر، پوشاک، رستوران‌های بین راهی، میوه و تره‌بار، لبنیات، کیف و کفش دانست.

وی تأکید کرد: طی این مدت تعداد گزارشات مردمی به ستاد خبری 124 نیز 26 مورد بوده که 24 مورد آن به عنوان تخلف محرز شده است.

سلطانی‌ولا گرانفروشی و عدم درج قیمت را بیشترین عامل تخلف دانست و در ادامه سخنانش ابراز کرد: بازرسان این اداره به صورت ویژه سه مورد بازرسی را در قالب یک اکیپ در غار علیصدر داشته‌اند که با استقرار این اکیپ در 12 و 13 فروردین، نظارت بر آن تشدید می‌شود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قالب تنظیم بازار در سطح شهرستان گفت: برای ایام نوروز 60 تن پرتقال، 10 تن سیب، 10 تن گوشت قرمز، 25 تن گوشت سفید و 32 تن برنج در سطح شهرستان کبودراهنگ توزیع شد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول