اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

30 هزار مسافر نوروزی مهمان جوانرودی‌ها بوده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: این شهرستان از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تاکنون به طور متوسط، روزانه پذیرای 25 تا 30 هزار مسافر و گردشگر نوروزی بوده که در مقایسه با سال گذشته حدود 25 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

30 هزار مسافر نوروزی مهمان جوانرودی‌ها بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود مصطفی عظیمی اظهار کرد: از ابتدای اسفند‌ماه سال گذشته، بسترهای لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در جوانرود آماده شده و هم‌اکنون با تمام تلاش و توان در حال خدمات‌دهی به این افراد هستیم.

براساس گزارش فرمانداری وی ادامه داد: امسال به خاطر آماده‌شدن و رونق بازارچه جوانرود، شاهد افزایش مهمانان نوروزی در این دیار بودیم و طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده، توانسته‌ایم رضایت بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی را جلب کنیم.

عظیمی افزود: در این میان نارسایی هایی نیز در امر خدمات‌دهی به مسافران نوروزی وجود داشته که عمده آنها مربوط به نبود پارکینگ خودرو بوده است؛ مشکلی که البته به خاطر بافت و محیط جغرافیایی شهرستان جوانرود ایجاد شده است.

فرماندار جوانرود گفت: این شهرستان از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تاکنون به طور متوسط روزانه پذیرای 25 تا 30 هزار مسافر و گردشگر نوروزی بوده است که در مقایسه با سال گذشته حدود 25 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه بیشترین مناطق بازدیدکننده مسافران نوروزی را مربوط به بازارچه این شهرستان و روستاهای «سفید برگ» و «شروینه» از توابع بخش کلاشی به خاطر محیط زیبا و دلنواز آن عنوان کرد.

عظیمی در پایان از کلیه هموطنان و مسافران نوروزی که وارد استان کرمانشاه شده و یا در روزهای پایانی سال قصد سفر به این نقطه را دارند دعوت کرد؛ با حضور در جوانرود، لحظات خوب و خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول