اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه خبر داد

اجرای 141 طرح قرآنی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه گفت: در سال 1390 تعداد 141 طرح قرآنی با حضور 2 هزار و 263 نفر در سوادکوه برگزار شده است.

اجرای 141 طرح قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر پیش از ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی با اشاره به این مطلب که بیش از 85 طرح و برنامه آموزشی و مناسبتی قرآنی برای فعالیت در کانون‌های قرآن ادارات تبلیغات اسلامی وجود دارد، گفت: 62 طرح در شش ماهه اول و 79 طرح در شش ماهه دوم سال گذشته در سوادکوه انجام شده است.

ذاکری خطیر با اشاره به اینکه اجرای 141 طرح قرآنی در طول یک سال قابل توجه است، افزود: از مجموع این طرح‌ها 99 طرح مربوط به موسسات و 42 طرح مربوط به خانه‌های قرآنی سوادکوه بوده است.

وی از آموزش 2 هزار و 263 قرآن‌آموز در کلاس‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه در سال 90 خبر داد و گفت: 938 نفر در شش ماهه اول و یک هزار و 325 نفر در شش ماهه دوم از کلاس‌های قرآنی ما استفاده کرده‌اند.

وی به آموزش‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اشاره کرد و بیان داشت: قرائت قرآن تا سطح پنج، مفاهیم، حفظ، آموزش نیروهای متخصص در قالب طرح‌های آموزشیاری و تربیت معلم بخشی از طرح‌های آموزشی ما را تشکیل داده است.

وی از فعالیت 22 موسسه و خانه قرآنی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 خانه قرآنی فعال در روستاهای شهرستان و هفت موسسه قرآنی فعال در شهرهای این شهرستان حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از حضور 187 نفر در جشنواره‌های نوجوانان و جوانان این شهرستان خبر داد و گفت: حضور در جشنواره‌های استانی و برگزاری برنامه‌های مناسبتی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

در ادامه این جلسه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر این مطلب که ارتقای کیفی فعالیت‌های قرآنی در سال 91 در اولویت برنامه‌ریزی‌های ما قرار دارد، گفت: 393 نفر در طرح‌های مصباح و نورالهدی و 581 نفر در آموزش پایه قرآنی،327 نفر در بخش حفظ و 498 نفر در بخش قرائت حضور داشته‌اند.

عمران اکبرنژاد افزود: مدیریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و همکاری و همراهی مربیان و مدیران قرآنی سوادکوه موجب شده است که کانون قرآن در سال 90 جزء چهار کانون برتر استان مازندران معرفی شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول