اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد

خرید 1.8 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از خرید 1.8 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در شهرستان جم خبر داد.

خرید 1.8 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در جم

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با اشاره به خدمات شبانه‌روزی مراکز بهداشتی جم در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در تمام ایام تعطیلات نوروز 2 مرکز بهداشتی در جم و ریز و 2 پایگاه اورژانس جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی به مهمانان نوروزی و مردم خدمات بهداشتی و درمانی لازم را ارائه کردند.

وی افزود: بیش از 28 خانه و مرکز بهداشتی در جم فعال هستند که در هفته دوم تعطیلات تمام این مراکز و خانه‌های بهداشتی به ارائه خدمات لازم پرداختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خاطر نشان کرد: در سال 91 به منظور افزایش کیفیت خدمات، اقدام به تجهیز و ساماندهی مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشتی و آزمایشگاه‌ها خواهیم کرد و از همه امکانات برای رضایت خاطر مردم استفاده می‌کنیم.

قاسمی از خرید 1.8 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهبود وضعیت آزمایشگاه‌های جم بیش از 800 میلیون ریال وسایل و تجهیزات پیشرفته در اختیار این آزمایشگاه‌ها قرار گرفته و بیش از یک میلیارد تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی جدید نیز به زودی در جم مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: دو دستگاه آزمایشگاهی سل‌کانتر و اتوآنالایزر برای مراکز بهداشتی درمانی امام سجاد (ع) ریز و امیرالمؤمنین (ع) جم به ارزش ریالی 800 میلیون ریال خریداری شده که به موجب آن ضمن انجام آزمایشات مورد نیاز مراجعین در مراکز بهداشتی درمانی، بار مراجعه بیماران به بیمارستان توحید جم کاهش می‌یابد.

این مسئول گفت: کیفیت دستگاه‌های جدید بسیار بالاست و استفاده از این دستگاه‌ها موجب به حداقل رساندن تماس نمونه‌ها می‌شود و خطر انتقال انواع بیماری‌ها به پرسنل کمتر شده و سرعت جواب‌دهی نتیجه آزمایش‌ها برای مردم نیز کاهش خواهد یافت.

قاسمی بیان کرد: به زودی تعدادی وسایل و تجهیزات جدید آزمایشگاهی نیز در مرکز بهداشتی استقرار می‌یابند و امیدوار هستیم این امر در بهبود خدمات تاثیرگذار باشد.

وی گفت: در بحث تعمیرات نیز به زودی شاهد اقدامات اساسی در شهرستان خواهیم بود و در این راستا از تمام امکانات موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول