اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند تا 12 فروردین صورت گرفت

بازدید 34 هزار گردشگر از گنبد سلطانیه در زنجان

خبرگزاری فارس: 34 هزار و 200 نفر گردشگر از 25 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین سال جاری از گنبد سلطانیه در استان زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 34 هزار گردشگر از گنبد سلطانیه در زنجان

مدیر پایگاه جهانی سلطانیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه استقبال مسافران و گردشگران از آثار تاریخی شهر سلطانیه بسیار خوب بوده است اظهار داشت: شرایط جوی حاکم بر استان زنجان در روزهای نخست سال در روند ورود گردشگران تاثیرگذار بوده است.

علیرضا رازقی با اشاره به اینکه سازماندهی راهنمایان و موزه‌داران از جمله برنامه‌های پایگاه جهانی گنبد سلطانیه در ایام نوروز بود خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امکانات و خدمات به بهترین صورت به گردشگران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در داخل ارگ سلطانیه نقطه عطفی در جذب گردشگران به شمار می‌رفت خاطر نشان کرد: از این نمایشگاه فرهنگی نیز استقبال بسیار خوبی توسط مسافران صورت گرفت.

مدیر پایگاه جهانی سلطانیه با اشاره به اینکه عرضه صنایع دستی استان زنجان و شهر سلطانیه در غرفه‌های ویژه از جمله اقدامات پایگاه جهانی سلطانیه در ایام تعطیلات به شمار می‌رود اضافه کرد: راه‌اندازی حمام تاریخی سالار در ارگ گنبد سلطانیه به عنوان رستوران سنتی نیز موجب استقبال گردشگران نوروزی شده است.

رازقی همچنین به تعیین راهنمای گردشگری در سایر اماکن تاریخی شهر سلطانیه اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی راهنمایان گردشگری و موزه‌داران در افزایش آگاهی مسافران و گردشگران نسبت به بناها و اماکن مورد نظر تاثیر بسیار زیادی داشته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول