اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهر ماه سال جاری صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در حوزه‌های علمیه خرم‌دره و آب‌بر

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه استان زنجان گفت: از مهر ماه سال جاری در حوزه‌های علمیه خرم‌دره و آب‌بر دانشجو پذیرفته می‌شود.

پذیرش دانشجو در حوزه‌های علمیه خرم‌دره و آب‌بر

حجت‌الاسلام بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از شهرستان‌های استان زنجان حوزه‌های علمیه وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت حوزه علمیه امام صادق (ع) حوزه علمیه سید زنجان و سایر حوزه‌های علمیه استان زنجان افزود: تاسیس حوزه‌های علمیه در شهرستان‌های خرم‌دره و آب‌بر نیز به منظور افزایش فعالیت حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد.

رئیس حوزه علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه زمین برای تاسیس حوزه علمیه در شهرستان طارم زمین مورد نظر تهیه شده است افزود: در روزهای آینده ساخت این حوزه آغاز می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌دره نیز یک قطعه زمین به منظور ساخت حوزه اهدا شده است افزود: در صورت انجام عملیات لازم ساخت این حوزه نیز آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات در ادامه با اشاره به اینکه ممکن است ساخت ساختمان حوزه‌های علمیه مذکور تا آغاز مهر ماه سال جاری به پایان نرسد اضافه کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته از مهر ماه سال جاری در این حوزه‌ها طلبه پذیرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هر کدام از این حوزه‌ها 40 تا 50 نفر طلبه پذیرش می‌شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول