اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مقام ارشد انتظامی خبر داد

عدم تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در اتوبان کرج

خبرگزاری فارس: سر کلانتر آزاد راه تهران ــ کرج از کاهش 50 درصدی تصادفات در این آزادراه خبر داد و گفت: امسال تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی با تشدید کنترل در این آزادراه به صفر رسید.

عدم تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در اتوبان کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان البرز، ایرج بندکام با اعلام این مطلب اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه که از پنجم اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود ساعت 24 چهاردهم فروردین به پایان رسید، اما تمام پرسنل در آماده‌باش به سر می‌برند و نیروهای پلیس راه تا بازگشت کامل مسافران نوروزی در جاده‌ها مستقر هستند.

وی از کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای در استان البرز خبر داد و افزود: در نوروز امسال با کنترل ناوگان عمومی شامل اتوبوس‌ها و سواری‌های کرایه توانستیم میزان تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی این خودروها را در نوروز به صفر برسانیم.

سرکلانتر آزادراه تهران - کرج با اعلام اینکه خودروهای سواری بیشترین نقش را در وقوع تصادفات در سطح آزادراه داشتند، افزود: عابران پیاده که نیز در سطح آزادراه‌ها تردد می‌کردند دومین عامل وقوع تصادفات بودند.

بندکام با اشاره به کاهش سرعت در آزادراه تهران - کرج گفت: میزان کاهش سرعت در این آزادراه‌ها به دلیل تعامل خوب مردم با پلیس محسوس است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در روز طبیعت نیز پایین‌ترین تراکم خودروها در پارک چیتگر بود که این امر تا به حال بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول