اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نکا:

هنرمندان در ترویج استفاده از تولید ملی پیشتاز باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا گفت: ارشاد با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه می‌تواند زمینه لازم را برای استفاده از تولیدهای ملی فراهم کند و در این راستا باید هنرمندان کمک کار ما باشند.

هنرمندان در ترویج استفاده از تولید ملی پیشتاز باشند

رسول هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با گرامیداشت و تبریک سال جدید بیان داشت: پرهیز از خرید و استفاده از کالاهای خارجی از جمله دغدغه‌های ما در سال جدید خواهد بود.

وی گفت: تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در سال جاری، نیازمند عزم و اراده ملی آحاد مختلف جامعه، مسئولان و مدیران تولید و سرمایه‌گذاران است.

هادی‌زاده در ادامه آمادگی این اداره را برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مطلوب در راستای تحقق خواسته‌های مقام ولایت به ویژه در بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ادامه داد: در بخش هنر نیز ما باید با اتکا به فرهنگ و هنر بومی از ورود فرهنگ و هنر بیگانه به داخل جلوگیری کرده و شرایط استفاده از کالای ایرانی را فراهم کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتدار ما در گرو خودکفایی ماست و باید در این راستا با افزایش تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی و قطع وابستگی‌ها تلاش کنیم.

وی یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه می‌تواند زمینه و بستر فکری لازم را برای استفاده از کالاها و تولیدات ملی و حمایت همه‌جانبه از کار و سرمایه ایرانی فراهم کند و در این راستا باید هنرمندان کمک کار ما باشند.

هادی‌زاده گفت: اداره ارشاد با تبلیغ و فرهنگ‌سازی، استفاده از تولیدهای ملی و داخلی می‌تواند نقش ویژه‌ای در تحقق این خط مشی ارزشمند ایفا کند.

این مسئول اذعان داشت: باید تمام همت و تلاش همکاران ارائه آثار شایسته و فاخر در راستای تولیدات ملی باشد تا این شهرستان و کشورمان بیش از پیش مطرح و شاهد درخشش و حضور هنرمندان متعهد ایرانی در رده‌های بالاتر باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول