اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

4 میلیارد ریال اعتبار صرف بهسازی محورهای مواصلاتی شد

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: به‎‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی افزون بر 4 میلیارد ریال اعتبار صرف نوسازی و بهسازی تابلوهای علائم هشداردهنده و خط کشی محورهای مواصلاتی این استان شد.

4 میلیارد ریال اعتبار صرف بهسازی محورهای مواصلاتی شد

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و افزایش حجم مسافرت‌ها به چهارمحال و بختیاری بیش از 250 پرسنل این اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: همچنین در این ایام بیش از 37 راهدارخانه در این استان با امکانات و تجهیزات کافی به صورت شبانه‎‌روزی فعال بود.

ندیمی از صرف 4 میلیارد ریال اعتبار در راستای بهسازی محورهای مواصلاتی این استان در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: به‎‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی افزون بر 4 میلیارد ریال اعتبار صرف نوسازی و بهسازی تابلوهای علائم هشداردهنده، خط کشی جاده و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی این استان شد.

معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت محورهای مواصلاتی این استان، گفت: راه و ترابری این استان در حفظ و نگهداری راه‌ها تلاش مستمر دارد.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری، بهسازی، توسعه و گسترش جاده‌های شهری و روستایی و احداث محورهای راه خطی از مهم‌ترین دستاوردهای راه و ترابری بوده است که در کاهش بار ترافیکی در استان تلاش مستمر داشته است.

ندیمی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این استان خواهد شد، گفت: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود.

ندیمی با اشاره به آسفالته شدن 200 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان، گفت: در حال حاضر از مجموع 4 هزار و 350 کیلومتر راه در این استان 130 کیلومتر در قالب چهارخطه و یک‌هزار و 150 کیلومتر راه اصلی و مابقی راه روستایی در این استان تحت مدیریت و نگهداری این اداره‌کل است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول