اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت کشتی شهر زیراب مطرح کرد

سالن ورزشی زیراب مصوب سفر رئیس جمهور همچنان درگیر رانش

خبرگزاری فارس: عضو هیئت کشتی شهر زیراب گفت: قول بهره‌برداری سالن ورزشی مصوب سفر رئیس جمهوری را در ماه‌های اولیه سال 91 داده‌اند، ولی با توجه به روند اجرایی آن و مکان رانشی این سالن ورزشی با مشکلاتی مواجه‌ایم.

سالن ورزشی زیراب مصوب سفر رئیس جمهور همچنان درگیر رانش

محمد خادمی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود استعدادهای مختلف رشته کشتی در شهر زیراب بیان داشت: حضور گسترده در سالن‌های ورزشی و برگزاری مسابقات و کسب عنوان‌های ملی و استانی بیانگر توانمندی این رشته ورزشی در شهر زیراب است.

رئیس شورای ورزش شهر زیراب با بیان این مطلب که در حال حاضر دو کشتی‌گیر رده سنی جوانان و یک مربی در تیم ملی حضور دارند، افزود: حمید خلیلی عضو تیم ملی جوانان در وزن 55 که در مسابقات بلغارستان مدال برنز گرفت و سبحان محمدزاده نیز در سال گذشته عضو تیم ملی جوانان بوده است.

عضو هیئت کشتی شهر زیراب در شهرستان سوادکوه افزود: عقیل حیدری نیز در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان در تیم ملی حضور دارد.

خادمی از حضور بیش از 300 نفر از کشتی‌گیران سازمان‌ یافته در شهر زیراب خبر داد و خاطرنشان کرد: شهر زیراب در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نفرات برجسته‌ای را در اختیار دارد که هیئت کشتی این شهر با برنامه‌ریزی‌های مختلف در حال کشف و پرورش استعدادهاست.

رئیس شورای ورزش شهر زیراب با بیان این مطلب که دو سالن ورزشی شهید احمدی و پاسارگاد در این شهر پذیرای علاقمندان به کشتی است، خاطرنشان کرد: هشت مربی کارت‌دار نیز مشغول آموزش کشتی‌گیران در شهر زیراب هستند.

وی به لزوم افزایش فضای ورزشی در شهر زیراب تاکید کرد و گفت: برای تکمیل سالن ورزشی مصوب سفر رئیس جمهوری، پیگیری‌های زیادی را انجام داده‌ایم و قول بهره‌برداری آن را در ماه‌های اولیه سال 91 داده‌اند ولی با توجه به روند اجرایی آن و مکان رانشی این سالن ورزشی با مشکلاتی در زمان اجرایی آن مواجه‌ایم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول