اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

احداث 7 سالن ورزشی استاندارد در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث هفت سالن ورزشی استاندارد در دشتستان خبر داد.

احداث 7 سالن ورزشی استاندارد در دشتستان

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حمایت از باشگاه‌های مختلف ورزشی در سطح استان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و در این مسیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: تیم‌های استان که در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند از حمایت این اداره کل برخوردارند و سایر باشگاه‌های ورزشی نیز در ایام مختلف سال مورد حمایت مالی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حل مشکلات مالی تیم فوتبال پرسپولیس برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تزریق پول به این باشگاه بخش عمده‌ای از مشکلات مالی این تیم مرتفع شده است.

جمشیدی تصریح کرد: در تیم پرسپولیس اختلاف داخلی بین مدیریت وجود داشت که جناب دهقایدی معاون محترم فرمانداری دشتستان پیگیری کردند و هم ما از آقای رضوی خواستیم که کمک بکنند که آمدند کمک کردند و الحمدلله مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه پول به حساب باشگاه واریز شده گفت: کار به صورت کامل انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد و با تلاش صورت گرفته الحمدلله همه چیز حل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر در ارتباط با مبلغی که کمک شده اذعان داشت: این موضوع بحث داخلی باشگاه است اما کل قضیه و آن چیزی که نیاز بود حل بشود، ما صحبت کردیم، دوستان هم همکاری کردند و حل شد و ان‌شاءالله تیم پرسپولیس با روحیه مناسب وارد مسابقات خواهد شد.

جمشیدی در ادامه در ارتباط با کمک به دیگر تیم‌ها و رشته‌های ورزشی شهرستان نیز اظهار داشت: این موضوع با کار کارشناسی دنبال می‌شود؛ به هر باشگاهی، هر رشته‌ای و هر رده‌ای با کار کارشناسی اعتبار خاص خودش تزریق می‌شود.

وی با اشاره به اعتبارات عمرانی شهرستان دشتستان یادآور شد: اعتبارات عمرانی بسیار زیادی داریم که امیدوار هستیم شاهد رشد و توسعه ورزش این شهرستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث 7 سالن ورزشی استاندارد و مجهز در دشتستان خبر داد و افزود: در شهرستان دشتستان تعداد هفت سالن ورزشی استاندارد و مجهز در حال ساخت داریم که پیشرفت بسیار مناسبی داشته‌اند.

جمشیدی گفت: موضوع ساخت و سازهای اماکن ورزشی دشتستان یک کار بی‌سابقه‌ای در سطح کشور است که در این شهرستان اتفاق افتاده و مطمئناً می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت ورزش دشتستان کند.

وی خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان اهتمام ویژه‌ای برای جذب اعتبارات ورزشی دشتستان داشته‌اند که لازم است از این عزیزان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول