اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش:

دزدان دریایی همیشه از نیروی دریایی ارتش شکست خورده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با افتخار اعلام می‌کنم حتی یک مورد هم دزدان دریایی نتوانسته‌اند در آب‌های بین‌المللی ارتش ما را شکست دهند.

دزدان دریایی همیشه از نیروی دریایی ارتش شکست خورده‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا عباسیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوشکن شهید نقدی چهارمین ماموریت برون‌مرزی خود را با موفقیت به پایان رسانده و به اسکله نیروی دریایی ارتش در بوشهر رسیده است.

وی افزود: استان ولایتمدار بوشهر همواره برگ‌های زرینی در تاریخ پر افتخار ایران آفریده است و این حضور مقتدرانه ناوشکن شهید نقدی در آب‌های بین‌ا‌لمللی نیز از دیگر افتخارات استان بوشهر است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ناوشکن شهید نقدی از ناوهای جنگی نیروی دریایی راهبردی ارتش است و در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و به منظور حراست از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی حضور مقتدرانه داشته است.

عباسیان ادامه داد: این ناوشکن وظیفه امنیت خطوط مواصلاتی دریایی و حفاظت و حراست از ناوگان تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی در آب‌های بین‌المللی را بر عهده داشته است.

وی گفت: در این ماموریت اخیر ده‌ها مورد عملیات اسکورت را با موفقیت به پایان رساند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناوشکن در مسیر رفت به سمت ماموریت خود به مدت هفت روز در جده توقف داشت و پرسنل این ناوشکن توفیق زیارت خانه خدا را نیز پیدا کردند.

عباسیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتدار نیروی دریایی اظهار داشت: معظم‌له در بازدید از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس فرمودند" وقتی شما پرچمتان می‌تواند در دریاهای آزاد به اهتزاز در بیاید معنایش این است که ملت ایران، فرهنگ ملت ایران و حرف حق ملت ایران در انقلاب قدرت زیادی پیدا کرده و این برای دیگر ملت‌ها نیز الهام‌بخش است".

وی بیان داشت: سربازان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا در راستای انجام وظایف خود با تمام توان خدمت کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموریت ناو شهید نقدی به طول 12 هزار مایل دریایی گفت: حتی یک مورد نبود که دزدان دریایی با حضور نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین‌المللی بتوانند موفق عمل کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول