اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی جیرفت خبر داد

تعویض 64 دستگاه تاکسی فرسوده در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی شهرستان جیرفت گفت: 64 دستگاه تاکسی فرسوده مدل‌های 78 و 79 در طرح نوسازی در این شهرستان تعویض شده‌ است.

تعویض 64 دستگاه تاکسی فرسوده در جیرفت

ایرج نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: جلسه‌های توجیهی برای رانندگان و کارکنان تاکسیرانی با حضور مسئولان شهرستان و همچنین کلاس توجیهی برای آنان در طرح اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی تشکیل شده است.

نادری با بیان اینکه 64 دستگاه تاکسی فرسوده مدل‌های 78 و 79 در طرح نوسازی خودروها تعویض شده‌ است، تصریح کرد: نرم‌افزار تاکسیرانی روی سیستم رایانه‌ای برای ثبت اطلاعات مالکان و رانندگان تاکسی نصب شده است.

وی ابراز داشت: پیگیری و دریافت کارت سوخت ترمیمی تاکسی‌های دوگانه‌سوز انجام گرفته است و میان رانندگان تاکسی ماهانه توزیع می‌شود.

نادری بیان داشت: 600 کارت تاکسیرانی برای رانندگان و 600 کارت بهره‌برداری برای مالکان تاکسی تاکنون صادر شده است.

وی گفت: همچنین 259 دفترچه تاکسیرانی تمدید و 75 دفترچه نیز توسط تاکسیرانی شهرستان جیرفت صادر شده است.

نادری عنوان کرد: دو دستگاه کانکس خریداری و برای رسیدگی به مشکلات شهروندان از طریق مأموران تاکسیرانی در میدان امام و چهار راه بسیج نصب شده است.

وی اذعان داشت: اساسنامه تاکسیرانی شهرستان جیرفت پس از پیگیری فراوان در شورای اسلامی شهر تصویب و به وزارت کشور ارسال شده است.

نادری خاطرنشان کرد: نصب تابلو روی تاکسی‌ها، کدگذاری آن‌ها به منظور شناسایی و تعیین نرخ‌نامه و تصویب آن در شورای اسلامی شهر جیرفت نیز صورت گرفته است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: این نهاد اجرایی همچنین در دوره‌های آموزشی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به طور مستمر شرکت داشته است.

وی با اشاره به صدور معرفی‌نامه رانندگان به اداره بیمه تأمین اجتماعی افزود: کنترل و نظارت بر آژانس‌ها به طور کامل و دقیق انجام می‌گیرد.

نادری تصریح کرد: تاکسیرانی شهرستان جیرفت به شکایت‌های مردمی رسیدگی و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول