اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

185 میلیارد تومان اعتبار توسعه‌ای کشاورزی اردبیل است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: با ابلاغ دستور‌العمل تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی در استان‌ها امسال 185 میلیارد تومان در مرحله اول با محوریت توسعه بخش کشاورزی این استان اعتبار اختصاص یافته است.

185 میلیارد تومان اعتبار توسعه‌ای کشاورزی اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده صبح امروز در چهارمین جلسه کار گروه توسعه کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: دولت خدمتگزار در تحقق شعار امسال و حمایت جدی از بخش کشاورزی به عنوان زیر بنای توسعه سایر بخش‌ها برنامه‌ریزی‌های راهبردی را پیگیری می‌کند تا بتواند با تکیه بر تولید ملی بر دو معضل تورم و بیکاری غلبه کند.

وی رونق تولید داخلی را زمینه‌ساز رفع معضل بیکاری و تورم اعلام کرد و گفت: در استان اردبیل نیز با توجه به اینکه محور توسعه و اولویت اول در این بخش کشاورزی است با دستور رئیس جمهور و اقدام مناسب کار گروه توسعه کشاورزی شکل گرفته و دستور‌العمل فعالیت و سرفصل اقدامات این کار گروه به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در ادامه با یادآوری اینکه در کشور 17 میلیون هکتار اراضی زیر کشت کشاورزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در یک ظرفیت مناسب در استان اردبیل نیز بیش از هزاران هکتار اراضی مستعد کشاورزی وجود دارد که با توجه جدی به توسعه این بخش می‌توانیم بر مشکلات و برخی از معضلات فایق آییم.

مهدی‌زاده یادآور شد: در همین راستا از آغازین روزهای اسفند ماه سال گذشته ستاد استانی و شهرستانی توسعه کشاورزی و جلسات این کار گروه آغاز شده و امسال به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از اختصاص 6 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیر‌بنایی بخش کشاورزی در کشور خبر داد و اظهار داشت: 185 میلیارد  تومان در مرحله اول سهم اعتبارات استان است تا در یک فر‌آیند مناسب بتوانیم به پویایی این بخش دست یابیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول