اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

اندیشه‌های کارگران در جامعه اسلامی را برجسته کنیم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: باید اندیشه‌‌هایی که از قشر کار و کارگر در جامعه ایران اسلامی وجود دارد را برجسته کنیم.

اندیشه‌های کارگران در جامعه اسلامی را برجسته کنیم

نصرالله غزنوی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه سال جدید بنام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده است، انتظار می‌رود که در عرصه کار و کارگری گام‌های مؤثری برداشته شود تا شعار امسال در عرصه کار و کارگری عملی شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: وقتی انسان به مقوله کار و کارگری و کسب روزی حلال فکر می‌کند و وقتی می‌بیند در فرهنگ و معارف اسلامی چه جایگاه عظیمی دارد آن وقت به اهمیت و ارزش آن پی می‌برد.

وی گفت: اگر ما بتوانیم در هفته بسیج کارگری هدف‌گذاری صحیح و مناسبی داشته باشیم و فرهنگ سطح جامعه را نسبت به کار و کارگر ارتقا دهیم آن وقت می‌توانیم بگوییم که نقش مؤثری برای قشر کارگر ایفا کرده‌ایم.

غزنوی عنوان کرد: بر ما واجب است که ارزش‌گذاری کار و کارگر را در سطح کلی جامعه گسترش دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: رسانه‌ها باید با همکاری مناسب در زمینه رفع مشکلات کارگران اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند و می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق بسیاری از مشکلات قشر ضعیف کارگری را تسهیل دهند.

وی بیان کرد: بسیج بر اساس رسالتی که دارد امروز در تمامی اقشار جامعه دارای تشکل و سازمان است که یکی از آنها قشر بسیج کارگری است که یکی از عظیم‌ترین اقشار بسیج است و نقش این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بسیار ممتاز و برجسته است.

وی افزود : ما باید آن اندیشه‌هایی که از قشر کار و کارگر در جامعه ایران اسلامی وجود دارد را برجسته کنیم و در جامعه آنها را نشر دهیم تا بتوانیم نقش و مقام کارگر را ارتقاء دهیم.

غزنوی گفت: ما می‌توانیم با ترسیم نقشه و تعیین شاخص‌ها، برای حل مشکلات کارگران گام‌های مؤثری برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) در پایان اذعان کرد: قشر کارگری بیش از قشرهای دیگر نیاز به کمک و مساعدت دارد و امیدواریم رسالتی که بر دوش داریم به خوبی در آن ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول