اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار کنگان خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع بزرگ ورزشی کارگران کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان از بهره‌برداری از مجتمع بزرگ ورزشی کارگران کنگان خبر داد.

بهره‌برداری از مجتمع بزرگ ورزشی کارگران کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالمجید دوراهکی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال در بندر کنگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال 90 را سال جهاد اقتصادی نامیده‌اند اظهار داشت: کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصادی کشور هستند و در تمامی لحظات خود مسئولان را در راستای اعتلای اقتصاد کشور یاری می‌کنند.

 

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته کارگر خاطر نشان کرد: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از کارگرانی است که در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت ایران،‌ جنگ تحمیلی هشت ساله و عرصه‌های اقتصادی، جهادی و سازندگی پس از آن حضور داشتند و برای آبادانی کشور تلاش کردند.

 

دوراهکی ابراز داشت: تشکیل این جلسه با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، مدیران عامل شرکت‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از عوامل مهم و مؤثر در راستای بهبود وضعیت کارگران است و زمینه را برای رفاه و آسایش بیش از پیش کارگران فراهم می‌کند.

 

وی در همین راستا اضافه کرد: کارگران نقش و جایگاه ویژه‌ای در انقلاب اسلامی داشته‌اند و با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف همواره حامیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و رفع مسائل و مشکلات ایشان از مهم‌ترین مسائلی است که همواره مورد تاکید کارگزاران نظام بوده و ما باید تمام توان خود را برای دستیابی به این هدف والا به کار گیریم.

 

این مسئول به موقعیت استراتژیک شهرستان کنگان در زمینه کار و اشتغال اشاره کرد و اذعان داشت: به دلیل وجود صنایع سنگین در شهرستان کنگان و بخش عسلویه کارگران زیادی در این بخش در واحدهای مختلف دارند و رسیدگی به مسائل کارگران در این شهرستان باید یکی از دغدغه‌های مسئولان باشد و اداره کار و رفاه اجتماعی این شهرستان همواره در این راستا گام برداشته است.

 

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان با اشاره به برگزاری 15 ویژه برنامه هفته کارگر در شهرستان کنگان تصریح کرد: هماهنگی هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل شرکت‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته کارگر از مسائل مهمی است که از مدیران شهرستان انتظار داریم در این راستا با ما همکاری مطلوب و بیش از پیش داشته باشند و تمام توان خود را در این راستا به کار گیرند.

 

دوراهکی بیان داشت: تجلیل از برترین‌ها و چهره‌های ماندگار در عرصه کار و تولید و همچنین تجلیل از کارفرمایان و کارگران نمونه از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌هایی است که در هفته کارگر در شهرستان کنگان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

 

وی از بهره‌برداری از مجتمع بزرگ ورزشی کارگران کنگان خبر داد و گفت: این مجتمع در هفته کارگر در اردیبهشت سال 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول