اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

ورزش محمودآباد با شهرهای درجه 3 مازندران سنجش نشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: ورزش محمودآباد با شهرهای درجه 3 مازندران سنجش نشود.

ورزش محمودآباد با شهرهای درجه 3 مازندران سنجش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در نشست پیش از ظهر امروز هیئت‌های ورزشی محمودآباد، هیئت بسکتبال با توجه به عملکرد مناسب و رشد قابل توجه به عنوان هیئت برتر سه ماه پایانی سال 90 شناخته شد و از تلاش هیئت‌های رزمی محمودآباد و سرخرود نیز تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در ابتدای این نشست با قدردانی از تمام هیئت‌های ورزشی به دلیل عملکرد مناسب که منجر به رشد قابل توجه ورزش شهرستان شد، بیان داشت: با همت شما ورزش محمودآباد رشد قابل ملاحظه‌ای در سطح استان داشته است.

اسماعیل پهلوان تصریح کرد: بنا به نظر مسئولان ورزش مازندران، شهرستان محمودآباد قابلیت سال‌های گذشته خود را در سال جاری بروز داده و در ارزیابی شهرستان‌های سراسر مازندران، برتر بوده است.

پهلوان درباره ارائه تقویم از سوی هیئت‌های ورزشی بیان داشت: ملاک برای ما ارائه برنامه است.

وی ادامه داد: برنامه‌ای که افق چشم‌انداز یک تا پنج سال را ترسیم کند که بر اساس آن رشد کنونی را در آینده نیز داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد بیان داشت: باید رشد قابل توجه سال 90 را امسال نیز ابتدا حفظ و سپس به افزایش آن توجه کرد که از جمله آن پرورش قهرمانان رشته‌های ورزشی، میزبانی مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی و اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیئت‌هایی که برنامه نداشته باشند، دیگر مایل به همکاری با آنها نیستیم و عقیده داریم به جای اینکه 40 هیئت ورزشی داشته باشیم بهتر است این تعداد کمتر و باکیفیت‌تر باشد.

پهلوان برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌ها درباره رفع نواقص، کمبودها و ارائه راهکارهای مناسب برای اجرایی کردن برنامه‌ها را ضروری دانست و بر اجرای آن تاکید کرد.

رئیس دستگاه ورزش محمودآباد از ارزیابی ورزش این شهر با شهرهای درجه سه مازندران ابراز داشت: این ارزیابی به این معنا است که در سال‌های گذشته ورزش محمودآباد در رده سوم شهرهای استان نیز توفیقی کسب نکرده است.

وی ابراز امیدواری کرد ورزش شهرستان محمودآباد رتبه اول را کسب کند و از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان درخواست می‌کنیم که محمودآباد را در درجه شهرهای بالاتر مازندران قرار دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه جایگاه همه هیئت‌های ورزشی در رتبه‌بندی شهرستان مشخص است، تصریح کرد: برای امسال روی دو موضوع کلاس‌های آموزشی و ورزشکاران سازمان یافته تاکید داریم که باید این دو موضوع مهم با حفظ وضع موجود صورت پذیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان با قدردانی از تلاش‌های هیئت‌های رزمی محمودآباد و سرخرود و اهدای لوح تقدیر، هیئت بسکتبال را به عنوان برترین هیئت فصل پایانی (سه ماهه چهارم) سال 90 انتخاب کرد و از رئیس هیئت بسکتبال با لوح سپاس تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول