اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

توسعه بخش کشاورزی اقتصاد مولد را سبب می‌‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: توسعه بخش کشاورزی و توجه به تولیدات، اقتصاد پویا، مولد و روان را در منطقه سبب می‌شود.

توسعه بخش کشاورزی اقتصاد مولد را سبب می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه منابع طبیعی، منابع آبی و کشاورزی نیر اظهار داشت: ما بر توسعه و گسترش بخش کشاورزی به ویژه با هدف افزایش تولید ملی رغبت داریم و در این راستا با هماهنگی مسئولان استانی قصد داریم به بسط و گسترش تولیدات کشاورزی در نیر اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه گسترش حوزه کشاورزی ارتباط مستقیمی با پویایی و تحول اقتصادی منطقه دارد، افزود: فقر و عقب‌ماندگی موجود در شهر نیر ایجاب می‌کند تا توسعه بخش کشاورزی در این منطقه به صورت جدی عملیاتی شده و اعتبارات اختصاص یافته نیز به قدر کافی جذب شود.

عباداللهی در ادامه با گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به اهتمام جدی دولت برای توسعه کشاورزی و استفاده مطلوب از منابع آب اشاره کرد.

وی با توصیه به متولیان امر توسعه کشاورزی و منابع آبی برای بسترسازی و برنامه‌ریزی جدی برای اجرای طرح‌های مورد نظر ابراز داشت: باید سند توسعه کشاورزی و منابع آب شهرستان به موقع تدوین شده و امکان استفاده از فرصت‌های آتی فراهم شود.

این مسئول تاکید استاندار اردبیل برای تولید گیاهان دارویی در شهرستان نیر را یادآور شد و گفت: ضرورت دارد مدیریت جهاد کشاورزی برنامه اجرای این طرح را برای اقدامات بعدی ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول حمزه‌ای مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر هم در این جلسه اظهار داشت: شش طرح تولیدی و 66 طرح دامداری کوچک روستایی با مجموع تسهیلات 46 میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی 146 نفر برای اجرا در شهرستان نیر به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول