اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پاسداشت خدمات هلال احمر

نوزاد 15 روزه به عضویت جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی درآمد

خبرگزاری فارس: نوزاد 15 روزه چاراویماقی، به‌عنوان کوچک‌ترین عضو به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی پیوست.

نوزاد 15 روزه به عضویت جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، این عضویت به میمنت تولد نوزاد یاد شده در آمبولانس هلال احمر شهرستان چاراویماق بوده است.

والدین این نوزاد برای پاسداشت خدمات هلال احمر ضمن نامگذاری نوزاد خود به نام «هلال» لباس امدادی را بر تن این نوزاد پوشاندند.

بر اساس این گزارش، در طول اجرای طرح نوروزی امسال، نیروهای امدادی این جمعیت با حضور به موقع در عملیات نجات اقدام به درمان سرپایی 393 نفر، انتقال 90 مجروح به مراکز درمانی، اسکان اضطراری 546 نفر، همچنین ارائه تغذیه اضطراری به مسافران نوروزی کردند. 

همچنین پرستاران، پزشکان و امدادگران تخصصی امداد و نجات در 24 پایگاه طرح ملی امداد و نجات نوروزی برای مقابله با سوانح و تصادفات جاده‌ای و کاهش تلفات انسانی در استان ارائه خدمات کردند. 

از این تعداد، هفت پایگاه ثابت، 14 پایگاه موقت و سه پست سیار با 35 نفر نیروی تخصصی، 54 پزشک و یک‌هزار و 314 امدادگر در کلیه مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز استان در ایام تعطیلات نوروزی مستقر بودند. 

امدادگران به ارائه خدماتی مانند نجات و رهاسازی، کمک‌های اولیه و انتقال مصدوم به مراکز درمانی و اسکان و تغذیه اضطراری به مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول