اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز طبیعت

8 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در بابل انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: در روز طبیعت، هشت مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در بابل انجام شد.

8 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در بابل انجام شد

حسین خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده و آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی سازمان در روز طبیعت، تمام حوادث سطح شهرستان در این روز پوشش داده شد.

وی حریق منزل آهنگرکلا جنب مخابرات، واژگونی خودرو پایین حیدرکلا، سه‌راه حاجی‌کلا، عملیات امداد و نجات اقدام به خودکشی شهاب نیاحر 15، واژگونی خودرو ابتدای پارک بزچفت، اطفای حریق قسمتی از جنگل درونکلای شرقی منطقه چناربن، اطفای حریق از انتهای بلوار مادر، اطفای حریق خودرو بلوار مادر و اطفای حریق قسمتی از جنگل روستای هلی خال را از حوادث روز طبیعت بابل برشمرد.

خانپور به حوادث ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع تصادف میان یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون بنز 911 در جاده قائمشهر روبه‌روی رستوران اکبرجوجه، بلافاصله اکیپ عملیاتی سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و به محض رسیدن اقدام به ایمن‌سازی محیط و بیرون آوردن مصدوم حادثه کرده که در این حادثه راننده 51 ساله پراید مصدوم شد.

وی تصریح کرد: همچنین در پی تماس شهروندان بابلی با سامانه 125 بر وقوع تصادف میان یک دستگاه خودروی نیسان وانت و سواری پراید در ابتدای کمربندی آغوزبن به سمت پارک نوشیروانی، بلافاصله اکیپ عملیاتی ایستگاه شماره سه سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن اقدام به بیرون آوردن مصدومان از داخل خودروها کردند.

خانپور خاطرنشان کرد: در این حادثه، راننده 25 ساله خودروی پراید در دم جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان پراید که جوانی 24 ساله بوده به شدت مصدوم شد. 

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول