اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

411 واحد مسکن مهر به همت تعاونی‌ها در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: بیش از 411 واحد مسکونی مهر توسط تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان کوثر در دست اقدام و اجرا است.

411 واحد مسکن مهر به همت تعاونی‌ها در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه ستاد مسکن شهرستان کوثر اظهار داشت: این تعاونی‌ها شامل تعاونی مسکن مهر اصناف، فرهنگیان و کارمندان است که در مناطق یک و دو شهر گیوی پروژه آنها به سرعت در حال اجرایی شدن است.

وی به سفر فردای وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح‌های مسکن مهر و تشکیل ستاد مسکن استان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در این سفر برخی از مشکلات و معایب تعاونی‌ها برطرف شده و روند سهل و آسانی را در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در پیش بگیریم.

رئیس‌ساداتی با یادآوری این‌که در نیمه‌اول امسال تمام واحدهای مسکن مهر کوثر تعیین تکلیف می‌شوند، تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها در مرحله سفت‌کاری با مشکلاتی مواجه شدند که در حال برطرف شدن این معایب هستیم و با اجرای محوطه‌سازی مشکلی در واگذاری واحدهای احداث شده، وجود ندارد.

این مسئول اجرای کامل و دقیق پروژه مسکن مهر را از شایسته‌ترین راه‌های برون‌رفت از مشکل مسکن در کوثر توصیف کرد و بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم با تولید مسکن مناسب تا پایان امسال به تمام درخواست‌های اهالی پاسخگو باشیم.

وی از ثبت‌نام بیش از 925 نفر در مسکن مهر خبر داد و خاطر نشان کرد: حدود 411 نفر از این متقاضیان واجد شرایط تشخیص داده شدند که با احصای مشخصات و پرداختی ورودی آنها ساخت و ساز به سرعت انجام می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر از تخصیص پنج هکتار زمین برای احداث مسکن مهر کوثر خبر داد و اضافه کرد: پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر 80 درصد است.

رئیس‌ساداتی با انتقاد از بلاتکلیفی مسکن مهر در منطقه دو شهر گیوی و تعلل تعاونی‌ها در این زمینه گفت: با توجه به محدود بودن فصل کاری از همین آغازین روزهای فصل بهار ساخت و سازها به جد پیگیری می‌شود تا در حد امکان در نیمه‌اول سال کار واگذاری‌ها انجام شود.

وی همچنین افزایش تسهیلات مسکن مهر را از عوامل رفع بسیاری از مشکلات این پروژه‌ها توصیف کرد و افزود: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر تا 22 میلیون تومان یک روند افزایشی مناسب است که با حمایت مسئولان سبب حل برخی از مشکلات متقاضیان می‌شود.

رئیس‌ساداتی خواستار حل مشکل تأمین اجتماعی، مالیات، اجرای محوطه، افزایش تسهیلات، افزایش دوران مشارکت، اطلاع‌رسانی نکردن و شفاف بودن عملکرد تعاونی‌ها شد.

وی در پایان تصریح کرد: در این شهرستان هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای آماده‌سازی زمین به صورت بلاعوض از سوی دولت پرداخت شده و وزیر راه و شهرسازی مساعدت و حمایت خود را در تکمیل واحدهای مسکن مهر انجام داده و در سفر فردا نیز این کمک‌ها و همیاری ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول