اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اعلام کرد

بهره‌مندی 150 هزار نفر از خدمات هلال احمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 26 اکیپ امدادی با حضور بیش از 50 نفر عضو پاسخگوی 149 هزار و 807 نفر از زائران و مسافران بوده‌اند.

بهره‌مندی 150 هزار نفر از خدمات هلال احمر

خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان قم در ایام نوروز گفت: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در ایام تعطیلات سال جاری، توسط معاونت جوانان هلال احمر در استان قم اجرا شد.

وی افزود: 26 اکیپ امدادی با حضور بیش از 50 نفر اعضا به صورت روزانه پاسخگویی 149 هزار و 807 نفر بوده است.

سائلی ادامه داد: در همین راستا 105 هزار و 12 بروشور در بین زائران و مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: توزیع  بیش از 11 هزار و 32 نقشه راهنمایی مسافران نوروزی و توزیع 32 هزار و 567 مورد مجله‌ فرهنگی از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان قم در ایام تعطیلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با برپایی شش خیمه نماز در شش نقطه از مبادی ورودی شهر از جمله میدان ولی‌عصر (عج) به سمت مسجد مقدس جمکران، پارک‌سوار شمالی و جنوبی در بستر رودخانه، کمربندی جاده اراک جنب امامزاده سید جمال، اتوبان قم ـ کاشان جنب عوارضی و اتوبان قم ـ تهران جنب پایگاه معصومیه شاهد استفاده 16 هزار و 53 نمازگزار از این مکان‌ها بوده‌ایم.

سائلی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 597 نفر مورد امداد سرپایی قرار گرفته و تعداد 7 هزار کیف کمری و 6 هزار کیف تلفنی امداد نیز بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اذعان کرد: 14 اکیپ در پایگاه سلامت نیز در ایام تعطیلات نوروزی، 19 هزار و 795 نفر را مورد تست قند و فشار خون قرار داده‌اند .

وی با اشاره به دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان قم در ایام تعطیلات نوروزی یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی 46 مورد حادثه در استان قم رخ داده است که یک‌هزار و 631 نفر دچار حادثه شده و هزار و 621 نفر نیز نجات یافتگان از حادثه بوده‌اند.

سائلی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموع مصدومان نوروزی هزار و 548 نفر بوده که 13 نفر آنان به بیمارستان منتقل شده و یک‌هزار و 504 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در ایام تعطیلات نوروزی 76 نفر اسکان داده شده و 140 بسته امدادی نیز بین مسافران توزیع شده است.

وی ادامه داد: مجموع تیم‌های اعزامی به منطقه عملیاتی 41 تیم در قالب 244 نفر بوده است که از این تعداد سه سورت پرواز مربوط به عملیات هوایی بوده و 11 دستگاه آمبولانس نیز در این عملیات‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول