اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق:

130 هزار نفر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بافق دیدن کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: تا پایان نوروز امسال بیش از 133 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافق بازدید کردند.

130 هزار نفر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بافق دیدن کردند

عباس قدیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به رشد 25 درصدی بازدیدهای نوروزی در بافق اظهار داشت: امسال بیش از 133 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بافق دیدن کردند.

وی عنوان کرد: این تعداد بازدیدکننده در مجموع از 11 اثر تاریخی و گردشگری شاخص هم‌چنین جاذبه‌های طبیعی شهرستان بافق بازدید کرده‌اند.

قدیریان افزود: بیشترین بازدید از آستان مقدس امامزاده عبدالله، میدان و کاروانسرای خان و نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی این مجموعه، خانه وحشی‌بافقی و شن‌های روان صادق‌آباد بوده که هر کدام نزدیک به 15 هزار نفر بازدیدکننده را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق بیان کرد: آثار تاریخی و باستانی هر منطقه معرف تاریخ، تمدن، فرهنگ و پیشینه آن منطقه است و باید در حفظ این آثار تاریخی به روش‌های اصولی تلاش و پیگیری شود.

وی از آثار تاریخی به عنوان میراث گذشتگان برای نسل امروز یاد کرد و افزود: این میراث باید به درستی حفظ و به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.

قدیریان یادآور شد: روستاهای قطرم، شادکام، باجگان و قلعه باقرآباد که از روستاهای هدف گردشگری این شهرستان هستند نیز مورد بازدید گردشگران قرار گرفته‌اند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بافق از همه ارگان‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بافق که در ایام نوروز همکاری لازم را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی انجام دادند، تقدیر و از مسافرانی که بافق را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول