اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب رفسنجان در مجلس نهم:

تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس نهم گفت: تصویب قوانین راه‌گشا، همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم در بحث سلامت و بهداشت و ارتقای آن تأثیر زیادی دارد.

تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در رفسنجان با اشاره به درک خوب سلامتی در دوران نوجوانی، جوانی و میان‌سالی اظهار داشت: اگر این امر به خوبی میسر شود در دوران سالمندی می‌توانیم، زندگی سالمی داشته باشیم و آن دوران را با سلامتی طی کنیم.

وی افزود: در حیطه کار نمایندگی کمیته‌های مشاوره‌ای تشکیل داده‌ایم و یکی از آنها کمیته دانشگاهیان و فرهنگیان است که مشارکت فعال دانش‌آموزان نیز در این راستا می‌تواند کمک به سزایی در بحث پیشنهادات در مجلس داشته باشد.

آذین بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ارتقای شاخص‌های بهداشتی امید به زندگی از 55 سال به 72 سال در خانم‌ها و 71 سال در آقایان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: 25 درصد از امر سلامت در مجلس را متولیان وزارت بهداشت در اختیار دارند و مابقی کمک و مشارکت‌های بین بخشی را می‌طلبد که با این همکاری‌ها و مشارکت‌ها سطح ارتقای سلامت باید بالا برود.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین راه‌گشا در کنار مشارکت مردم را مؤثر دانست و گفت: در هرکاری موفقیت با مشارکت به وجود می‌آید.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول