اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

همه هزینه‌های بهداشت صرف درمان نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه هزینه‌های بهداشت و سلامتی صرف درمان نشود.

همه هزینه‌های بهداشت صرف درمان نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدکاظم حجازی صبح امروز شنبه، در مراسم زنگ سلامت اظهار داشت: در بحث سلامتی یک نکته وجود دارد و آن این است که ما باید دقت کنیم تا هزینه‌های سلامتی فقط صرف خرید وسایل و امکانات برای درمان نشود.

وی بیان داشت: هزینه‌ها، برای درمان بیشترین وقت و هزینه را صرف خود کرده و همین مسئله باعث شده که مسئولان تمام توجه خود را به امر درمان بدهند و از مسائل دیگر بهداشت و سلامتی دور باشند.

نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای این که هزینه‌های درمان را کم کنیم باید همه دانش‌آموزان و مسئولان امر بهداشت را در اولویت قرار بدهند و آن را به خانواده‌ها و دانش‌آموزان انتقال بدهند.

وی تصریح کرد: ما در برنامه پنجم توسعه اولویت درمان را به بحث بهداشت اختصاص دادیم که این قابل توجه است.

حجازی خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پرورش به عنوان یک طیف تاثیرگذار در جامعه و آموزش به دانش‌آموزان و دانشگاه علوم پزشکی با طیف اجرایی نقش مهم را در جامعه ایفا می‌کنند.

نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این مطالب و سخنان با همکاری دانش‌آموزان و خانواده‌ها در جامعه به نتیجه می‌رسد و در ضرورت رعایت و اجرای بهداشت باید همت عمومی صورت بگیرد.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: شما بچه‌ها با رعایت بهداشت باید به فکر آینده و سلامتی خود باشید تا در سالمندی با مشکلی مواجه نباشید.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول