اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری انجمن هنرهای نمایشی

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر هرمزگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری بیست‌ و چهارمین جشنواره تئاتر استانی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان همگام با هنرمندان و اصحاب هنر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی را با هدف ارتقاء و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش و ایجاد جریان مستمر تئاتر در استان برگزار می‌نماید.

وی افزود: جشنواره تئاتر استانی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای هنری هرمزگان است که در مدت 24 دوره برگزاری توانسته است استعدادهای فراوانی را در حوزه تئاتر معرفی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند متن نمایشنامه را همراه با فرم ثبت‌نام به دبیرخانه ارسال و باید متن ارسالی از آثار نویسندگان ملی و بومی باشد و دبیرخانه از پذیرش آثار ترجمه خارجی معذور است.

مریدی‌زاده اضافه کرد: تمام گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره ملزوم به اجرای عمومی قبل از جشنواره هستند و این اقدام با هدف آشنا کردن عموم مردم با تئاتر صورت می‌پذیرد.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال درخواست شرکت در جشنواره 25 مرداد‌ماه و زمان برگزاری جشنواره نیز 25 تا 29 مهرماه است.

وی در پایان اذعان داشت:‌ متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان به سایت ایران تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول