اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

اهمال‌کاری وزارت بهداشت، بیمارستان هشترود را در معرض تخریب قرار داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود گفت: سیاست‌های غلط و اهمال‌کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان را در معرض تخریب قرار داده است.

اهمال‌کاری وزارت بهداشت، بیمارستان هشترود را در معرض تخریب قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سید سعید رشادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: با توجه به وضعیت فیزیکی بیمارستان 99 تختخوابی این شهرستان، در صورت وقوع کوچک‌ترین زلزله‌ای ساختمان آن فرو خواهد ریخت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در موقع وقوع حوادث غیرمترقبه، بیمارستان باید امن‌ترین نقطه شهر باشد، بیمارستان این شهرستان در موقع بروز چنین حوادثی جزو ناامن‌ترین مناطق این شهر خواهد بود.

امام جمعه هشترود، کار پزشکان را بسیار خطیر و الهی خواند و اضافه کرد: پزشکان این شهر با کم‌ترین امکانات موجود کار بزرگی را انجام می‌دهند و مسئولان بهداشتی باید نسبت به رفع مشکلات و موانع کار آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به محرومیت منطقه هشترود، خواستار جذب پزشک متخصص و کادر مجرب برای درمان و مداوای بیماران این منطقه شد.

رشادی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن بیمارستان این شهرستان در کنار آزادراه پیامبر اعظم (ص) و گستردگی منطقه، این بیمارستان علاوه بر خدمات به مسافران عبوری و مجروحان جاده‌ای به ساکنان شهرستان‌های هشترود، چاراویماق و نظرکهریزی نیز خدمات ارائه می‌کند.

امام جمعه هشترود گفت: وضعیت فیزیکی، نبود پزشک متخصص و دستگاه‌های مجهز پزشکی از مشکلات این بیمارستان بوده و بیشتر بیماران این شهرستان برای مداوای خود مجبور به مراجعه به شهرهای همجوار می‌شوند.

رشادی، تقسیم‌بندی پزشک به مناطق محروم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را غلط خواند و خواستار تجدیدنظر در این طرح شد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول