اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری فریمان:

آب‌گرم تاریخی شاهان گرماب فریمان در حال تخریب است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری فریمان گفت: متأسفانه آب‌گرم تاریخی و بی‌نظیر شاهان گرماب فریمان به دلیل نبود هماهنگی برخی از دستگاه‌ها غیرقابل استفاده مانده و در حال تخریب است.

آب‌گرم تاریخی شاهان گرماب فریمان در حال تخریب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مجتبی بزم‌آرا با حضور در روستای شاهان گرماب، اظهار داشت: در حالی که مردم استان سالانه مبالغ زیادی را برای استفاده از خواص درمانی و امکانات تفریحی آب‌گرم سایر استان‌ها هزینه می‌کنند، متأسفانه آب‌گرم تاریخی و بی‌نظیر شاهان گرماب فریمان به دلیل عدم هماهنگی برخی از دستگاه‌ها غیرقابل استفاده مانده و در حال تخریب است.

سرپرست فرمانداری فریمان با تأکید بر ایجاد اشتغال برای ساکنان اهالی این روستا، اظهار داشت: این امر علاوه بر توسعه و افزایش جمعیت روستائیان، منافع مادی فراوانی را نیز برای شهرستان و استان به همراه خواهد داشت.

بزم‌آرا با اشاره به اینکه گردشگران خارجی نیز به منظور استفاده از خواص متعدد آبگرم شاهان گرماب به این منطقه سفر کرده‌اند، افزود: امید است با تلاش مسئولان، مسئله پیش روی مرمت و راه‌اندازی آب‌گرم شاهان گرماب برطرف شود.

وی ادامه داد: پدیده طبیعی آب‌گرم شاهان گرماب در 57 کیلومتری شمال شهر فریمان قرار دارد و براساس آزمایش‌های انجام شده تنها آب‌گرم طبیعی کشور است که قابلیت شرب نیز دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول