اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر ابرکوه:

برنامه‌های نوروزی هلال‌احمر ابرکوه مورد استقبال 45 هزار نفر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر ابرکوه گفت: بیش از 45 هزار نفر از برنامه‌های نوروزی هلال‌احمر ابرکوه استقبال کردند.

برنامه‌های نوروزی هلال‌احمر ابرکوه مورد استقبال 45 هزار نفر قرار گرفت

خلیل اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه در مورد فعالیت‌های نوروزی این جمعیت در شهرستان ابرکوه اظهار داشت: نیروهای این جمعیت در مدت اجرای طرح خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با آمادگی کامل در پی کسب رضایت هم‌وطنان مسافر بودند.

وی افزود: هلال‌احمر ابرکوه در راستای اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت و در قالب برنامه‌های ویژه مسافران نوروزی، برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده بود که با تلاش‌های انجام شده به اهداف خود دست یافت.

اکرمی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها برپایی سه چادر و ایستگاه راهنمایی برای مسافران نوروزی در ورودی و خروجی ابرکوه و در کنار سرو 4 هزار و 500 ساله ابرکوه به عنوان پرترددترین شهرستان در این ایام بود، در برخی از نقاط نیز چادرهایی برای اقامه نماز مسافران تعبیه شده بود.

این مسئول در مورد استقبال مسافران نوروزی از این خدمات اظهار داشت: بیش از 45 هزار نفر از خدمات هلال‌احمر در چادرهای راهنمایی و حدود 5 هزار نفر نیز از چادرهای نماز هلال‌احمر استفاده کرده‌اند که این امر نشان‌دهنده مثمر ثمر بودن فعالیت‌های انجام شده است.

وی افزود: در چادرهای راهنمای مسافران نوروزی افزون بر 60 هزار کاتولوگ و بروشور در زمینه‌های مختلف از جمله نماز با همکاری برخی از ادارات و نهادها از جمله فرمانداری، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات در اختیار مسافران قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای نخستین بار نیز هزار و 350 کیف کمری کمک‌های اولیه به مراجعه‌کنندگان اهداء شد.

اکرمی افزود: یکی از اقلام توزیع شده که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت، توزیع نقشه راهنمای گردشگری شهرستان ابرکوه همراه با معرفی آثار تاریخی شهرستان با ضمیمه نقشه راه‌های ایران بود که در تیراژ 5 هزار نسخه از طرف هلال‌احمر تهیه و تولید شد، ضمن اینکه 6 هزار نسخه بروشور راهنمای امداد مسافران نوروزی نیز بین آنان توزیع شد که می‌توانست در طی سفر راهنمای خوبی برای آنان باشد.

اکرمی هم‌چنین از برپایی یک پست امداد و نجات جاده‌ای در مسیر جاده ابرکوه - یزد و خدمت به مسافران در حال تردد در این جاده در طی ایام نوروز امسال خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر ابرکوه 44 نفر از اعضای جوانان و امدادگران در قالب 220 نفر روز همکاری کرده‌اند که از تلاش صادقانه آنان در اجرای این برنامه‌ها قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول