اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر در ایام نوروز یک ساعت تعطیلی نداشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه در ایام نوروز شهرداری شوشتر یک ساعت تعطیلی نداشته است، گفت: شهرداری شوشتر در ایام نوروز با استفاده از همه استعداد خود در راستای خدمات‌دهی به مردم تلاش کرد.

شهرداری شوشتر در ایام نوروز یک ساعت تعطیلی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: اقدامات انجام شده در شهرداری شوشتر برای نوروز از سه ماه پیش از سال جدید آغاز شد و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی بود که مهمانان نوروزی با رضایت کامل شوشتر را ترک کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شبانه‌روزی در شهرداری شوشتر در ایام نوروز کاملا مشهود بود، گفت: شهرداری شوشتر با توجه به اینکه در اسفندماه به دلیل گرد و غبار بارها ادارات شوشتر تعطیل شد ولی درآمد اسفندماه شهرداری شوشتر بی‌سابقه افزایش داشت و به این دلیل باید از شهردار در این باره تشکر ویژه کرد.

دهدار با اشاره به اینکه درآمدزایی در شهرداری شوشتر در روزهای پایانی سال نیز بسیار جدی پیگیری شد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در روز 28 اسفند ماه سال90 بیش از 850 میلیون ریال درآمد داشته است و این میزان درآمد در یک روز و آن هم در روز پایانی سال که همه ادارات تعطیل است بی‌نظیر است.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای رسیدن به اهداف خود تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده است و به این دلیل در بخش درآمدزایی به جد در حال تلاش است و باید در این باره به شهرداری کمک کرد.

دهدار با اشاره به اینکه در ایام نوروز شهرداری شوشتر یک ساعت تعطیلی نداشته است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در ایام نوروز با استفاده از همه استعداد خود در راستای خدمات‌دهی به مردم تلاش کرد و به این دلیل از شهردار و مجموعه خدوم شهرداری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول