اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری سارقان داخل خودرو در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو نفر سارق که از داخل خودروها در آذربایجان غربی سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان داخل خودرو در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول النقی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروز سال جاری، عوامل پلیس حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک نفر با مشخصات معلوم مشکوک و اقدام به کنترل مدارک وی کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کیف دستی همراه فرد مورد نظر، یک عدد پیچ گوشتی به همراه سوئیچ خودرو، دزدگیر ماشین و یک عدد چاقو کشف و ضبط و با توجه به احتمال سرقت، وی به مقر پلیس هدایت و مورد بازجویی تخصصی قرار گرفت.

این مسئول افزود: نامبرده در بازجویی‌های پلیسی به 34 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ارومیه با همدستی یک نفر دیگر معترف شد.

النقی‌پور گفت: متهم دیگر این پرونده نیز با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد که او نیز به همدستی در سرقت به همراه متهم ردیف اول اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این زمینه دو نفر مالخر نیز دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقیق از هر چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول