اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

فعالیت 67 مرکز درمان معتادان در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از فعالیت 67 مرکز درمان و بستری معتادان در سطح استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 67 مرکز درمان معتادان در استان اردبیل

عباس دستباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: علاوه بر این مراکز، درمانگاه‌های شبانه‌روزی ویژه معتادان در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود که تملک ساختمان، مرمت و بازسازی آن آغاز شده و امسال این مرکز درمانی ویژه معتادان راه‌اندازی می‌شود.

دستباز گسترش موضوع آموزش در سطح مدارس دانشگاه‌ها و مراکز عمومی را برای آحاد مردم ضروری اعلام کرد و افزود: در کنار توجه به حوزه درمان ما بحث آموزش را نیز جدی گرفتیم و سعی داریم با گسترش این اقدام ریشه‌ها و زمینه‌های اعتیاد به مواد مخدر را معرفی و آگاه‌سازی کنیم.

وی ترک اعتیاد و مقابله با آن را تنها وظیفه حاکمیت ندانست و گفت: در این زمینه به کمک اقشار مختلف، تشکل‌های مردم نهاد و خیرین نیاز داریم و ضرورت دارد از افراد لایق و توانمند در این بستر بهترین استفاده را بکنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: اگر مقابله و زدودن جامعه از آسیب‌ها و خطرات مواد مخدر را یک رسالت و کار اساسی بدانیم هرگز دچار قصور، کوتاهی و سرسری گرفتن موضوعات نمی‌شویم.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه قضایی و انتظامی نیز کنترل مرزها تشدید شده و با مستقل شدن مرزبانی استان مراقبت از این مناطق شدت یافته است.

دستباز انسداد مرزی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در این زمینه عنوان کرد و افزود: امسال این موضوع با گستردگی خاص و در مناطقی که امکان تردد و مبادله غیر قانونی کالا وجود دارد پیگیری شده و به سرانجام می‌رسد.

 

مشکل بیمه و مسکن معتادان حل می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال در قالب کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی بیمه و مسکن معتادان و معضلات پیش روی آنها پیگیری و برطرف می‌شود و ما در چارچوب قانونی حمایت‌های خود را ز معتادان خود معرف انجام می دهیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول