اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اعلام کرد

اتوبان قزوین - زنجان خسارت‌ بارترین محور مواصلاتی استان قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: اتوبان قزوین - زنجان به عنوان خسارت‌بارترین محور مواصلاتی از نظر خسارت‌های جراحتی در استان قزوین شناخته شد.

اتوبان قزوین - زنجان خسارت‌ بارترین محور مواصلاتی استان قزوین

علی‌محمد آهنی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پس از اتوبان قزوین - زنجان، جاده‌های قزوین - رشت و قزوین - تهران رتبه‌های بعدی را در آمار خسارت‌های جراحتی به دست آورده‌اند.

وی بیان کرد: طبق آمارگیری که انجام شده است این جاده‌ها در استان قزوین به لحاظ خسارت‌های جراحتی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

* پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در ادامه به سالن‌های بلاتکلیف سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی اشاره کرد و افزود: با پرداخت دو میلیارد و 500 میلیون ریال به جهاد کشاورزی و تعاون روستایی، پنج سالن بلاتکلیف را ترمیم و بازسازی کردیم تا مورد استفاده قرار گیرد.

آهنی تصریح کرد: هم‌اکنون این سالن‌ها به عنوان انبار مورد استفاده جهاد کشاورزی و تعاون روستایی قرار می‌گیرد و در صورت وقوع حادثه، کار سالن‌های چند منظوره را انجام می‌دهند.

 

* 22 میلیارد تومان هزینه تجهیزات اضطراری در شش سال گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با بیان اینکه در شش سال گذشته 22 میلیارد تومان صرف هزینه تجهیزات اضطراری شده است، اظهار کرد: این هزینه در شش سال گذشته صرف خرید تجهیزات اضطراری و همچنین ماشین‌های آتش‌نشانی، اورژانس، قیچی‌های آهن‌بری و ابزار آلات امداد و نجات شده است.

آهنی اعلام کرد: از 22 میلیارد تومان هزینه، 4/5 میلیارد تومان در سال گذشته صرف تجهیزات و ابزار آلات شده است.

 

* آموزش مدیریت بحران به مدیران بخش‌ها

وی با بیان اینکه مدیران بخش‌ها آموزش مدیریت بحران می‌بینند، خاطر نشان کرد: در سال جاری 200 نفر از مدیران بخش‌ها، آموزش مدیریت بحران می‌بینند و در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: این دوره آموزشی در فصل تابستان برگزار می‌شود و تمام مدیران بخش‌ها باید این دوره آموزشی را طی کنند.

 

* 5 میلیارد ریال اعتبار برای نقشه‌برداری از استان قزوین

آهنی به طرح نقشه‌برداری از استان اشاره کرد و افزود: طرح نقشه‌برداری از استان قزوین با اعتبار پنج میلیارد ریال در سال جاری انجام می‌شود تا از آخرین وضعیت مناطق مطلع شویم.

این مقام مسئول تصریح کرد: عکس‌های هوایی از استان قزوین برای ستاد مدیریت بحران بسیار ارزشمند است چرا که از مناطق سیل‌خیز و حادثه‌ساز مطلع می‌شویم و برای ترمیم و پیشگیری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در پایان مانور مدیریت بحران و همچنین ‌فعالیت در بخش‌های هواشناسی و امور راهداری را از دیگر برنامه‌های سال 91 این ستاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال 91 برنامه‌های گسترده‌ای را برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث در نظر داریم که با کمک مردم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول