اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

ضربه به سر عامل 70 درصد مرگ و میرهای تصادفات است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: 70 درصد مرگ و میرهای تصادفات به دلیل ضربه به سر و شکستگی‌های متعدد است.

ضربه به سر عامل 70 درصد مرگ و میرهای تصادفات است

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از کمربند ایمنی در خودروهای مختلف تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی از بروز بسیاری از حوادث ناگوار در تصادفات جلوگیری می‌کند افزود: نهادینه کردن استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سرنشینان خودروها از برنامه‌های سال جاری پلیس راه استان زنجان محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی از سوی سرنشینان خودرو تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی موجب جلوگیری از حوادث ناگوار می‌شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد مرگ و میرهای تصادفات به دلیل ضربه به سر و شکستگی‌های متعدد است خاطر نشان کرد: ضربه به سر و شکستگی‌ها به دلیل استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی رخ می‌دهد.

رشتیانی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای استفاده از کمربند و کلاه ایمنی تصریح کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی بستن کمربند ایمنی از ضروریات است افزود: در تعطیلات نوروز خوشبختانه مردم به خوبی به این مسئله توجه داشتند، اما باید در این زمینه بیشتر برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه به مردم توصیه می‌‌شود در سال جاری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر توجه داشته باشند یادآور شد: امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سال جاری شاهد کاهش تلفات در استان باشیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول