اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

نخستین رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و برخی مسئولان محلی، آئین معارفه نخستین رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران برگزار و رئیس این اداره معرفی شد.

نخستین رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز مراسم معارفه نخستین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با حضور قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیر حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مجامع امور صنفی گچساران و برخی مسئولان بخش صنعت و بازرگانی گچساران در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این مراسم رضا شریفی به عنوان نخستین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران معرفی و سید نقی نشاطی‌فر به عنوان معاون اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران منصوب شد.

شریفی پیش از این رئیس اداره بازرگانی گچساران و نشاطی‌فر به عنوان نماینده صنایع و معادن شهرستان‌های جنوبی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران مشغول به خدمت بود.

* ادغام وزارتخانه‌‌ها شیوه عقلانی و صحیح تولید و مصرف در جامعه است

فرماندار گچساران در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی و ایجاد وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، اداره‌های کل این وزارتخانه نیز در مراکز استان‌ها ادغام شدند.

سید اکبر علیزاده اداره صنعت، معدن و تجارت را یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اداره‌ها در گچساران عنوان کرد و ابراز داشت: حوزه فعالیت‌ها و وظایف این اداره به سبب ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با کارفرمایان، کارگران، سرمایه‌گذاران نهادها و ادارات و اقشار مختلف مردم و بازاریان بسیار گسترده و حساس است.

وی یادآور شد: از زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون بیشترین بار اجرای این قانون بر عهده این وزارتخانه است.

علیزاده بیان داشت: در زمان اجرای این قانون بار سنگین و سخت و فضای روانی اجرای این قانون بر دوش بخش بازرگانی و تجارت بود.

وی با اشاره به مزایای ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن، این ادغام را شیوه عقلانی هدایت تولید و مصرف در جامعه دانست.

علیزاده اتصال و نزدیکی صنعت به عنوان پایگاه تولید به بازرگانی به عنوان پایگاه مصرف را از مهم‌ترین مزایای ادغام این وزارتخانه‌ها عنوان کرد و افزود: کوتاه‌شدن مسیر اتصال تولید و مصرف سبب فراهم‌شدن زمینه بهتر برای تصمیم‌گیری‌های مفید و مؤثر در این حوزه‌ها شده است.

وی گفت: بیان نیازمندی‌ها در یک سازمان و برنامه‌ریزی و اجرای تصمیمات مطلوب برای رفع آن نیازمندی‌ها از دیگر مزایای ادغام این دو وزارتخانه مهم است.

* نقش مؤثر صنعت، معدن و تجارت در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

مقام عالی دولت در گچساران افزایش رضایتمندی اقشار مختلف مردم جامعه را در راستای تصمیم‌گیری‌های مفید این سازمان دانست و از مسئولان این حوزه خواست تا حفظ عادلانه منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم بدانند و در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

علیزاده با تأکید بر ایجاد هماهنگی میان بازار تولید و مصرف ابراز داشت: میزان تولید کالا و عرضه آن به بازار مصرف باید از نظر کمی و کیفی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار گچساران با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق عینی این شعار نقش بسیار مهم و مؤثری بر عهده دارد.

علیزاده با بیان برخی مشکلات و موانع برای سرمایه‌گذاران، کارفرمایان و کارگران در گچساران خواستار بررسی دقیق اتخاذ تصمیمات مؤثر صنعت، معدن و تجارت در راستای حل این مشکلات شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول