اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تبلیغات کردستان:

ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی جامع است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه فعالیت‌های این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم بسیار ارزشمند است، گفت: ترویج این مهم نیازمند برنامه‌ریزی جامع و کامل است.

ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در نخستین جلسه شورای مدیران که در شهرستان بیجار برگزار شد، اظهارداشت: قرآن کتاب آسمانی همه ما انسان‌هاست و باید برای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم.

 

وی همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط برای تحقق اهداف قرآنی را ضروری خواند و خواستار توجه به این مهم شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی، ارزیابی و ساماندهی طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان‌ها در سطح استان و در طول سال‌جاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه خواستار فعالیت هرچه بیشتر مدیران در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد و ابراز داشت: باید در ترویج این فرهنگ نورانی در سطح جامعه تلاش جدی کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب در جذب جوانان و نوجوانان به مسایل قرآنی، مساجد و محافل مذهبی بیش از پیش تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام صفی یاری در پایان سعادت دنیا و آخرت را در گرو عمل به تعالیم آسمانی و قرآن ذکر کرد و یادآور شد: امروز فعالان قرآنی نقش خطیر و تعیین کننده‌ای را در جامعه به عهده دارند که باید اخلاق، روش و منش آنها نیز قرآنی باشد.

در پایان این جلسه هر کدام از مدیران شهرستان‌ها گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری را ارائه داده و پیشنهادات نو را به منظور بررسی مطرح کردند.

نخستین جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی استان کردستان در سالن امیر نظام گروسی بیجار  برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول