اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

نبود کوچه‌ای با نام اباصلت در مشهد تعمدی نبوده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نبود تابلو جهت‌نما و نام‌گذاری کوچه و خیابان به نام خواجه اباصلت تعمدی نبوده است.

نبود کوچه‌ای با نام اباصلت در مشهد تعمدی نبوده است

عباس شیرمحمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: شهر مشهد به لحاظ تابلوهای اطلاع‌رسانی شهری نقص دارد و تا چندین سال پیش، تابلو راهنما به سمت حرم مطهر نیز در شهر وجود نداشت.

شیرمحمدی افزود: با توجه به اینکه مشهد شهری زائرپذیر است، این موضوع باید در اولویت کاری مجموعه‌های مرتبط قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: مدیریت تابلوهای جهت‌نما، بخشی از فعالیت‌های سازمان ترافیک است که با مکاتبه بین متولیان بقعه خواجه اباصلت و سازمان ترافیک این موضوع حل خواهد شد و اطلاع‌رسانی کامل در این زمینه محقق می‌شود.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در شهرهای کوچک به دلیل وجود تنها یک یا چند امام‌زاده، معرفی و تبلیغ زیاد انجام می‌پذیرد، ولی در  مشهد به علت وجود امام رضا ژ(ع)، ستاره‌ها دیده نمی‌شود.

وی گفت: متولیان این امام‌زادگان و بقاع‌ متبرکه باید با اجرای برنامه‌ها، ‌مراسم، فعالیت‌های مذهبی و موضوعاتی که بتواند این مجموعه‌ها را به صورت گسترده معرفی کند، بکوشند تا به جذب زائرین در این امر کمک کند.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: نقش برگزاری همایش‌های بزرگداشت شخصیت‌ها، بی‌تأثیر نیست و با ایجاد بسترهای مناسب نظیر راه‌‌اندازی سایت اینترنتی، چاپ کتاب، ‌برپایی سخنرانی و ایجاد برنامه‌های فرهنگی می‌‌توان به جذب زائر در این اماکن پرداخت.

‌شیرمحمدی ادامه داد: در معرفی شخصیت‌ های دینی، ساخت سریال،‌ فیلم و مستند می‌تواند بیشترین مخاطب‌پذیری را به همراه داشته باشد چرا که تا قبل از ساخت فیلم‌هایی چون مختارنامه، ‌یوسف پیامبر و امام رضا(ع) مردم از لحاظ شخصیتی، شناختی نسبت به این افراد اطلاعاتی نداشتند.

وی افزود: به عنوان مثال فیلم شخصیت خواجه اباصلت(ره) می‌تواند فیلم بعدی ساخت شبکه استانی خراسان‌رضوی به همت دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول