اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری انجام شده است

لکه گیری خیابان‌های شهر زنجان با 668 تن آسفالت

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: از آغاز سال جاری بیش از 668 تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان استفاده شده است.

لکه گیری خیابان‌های شهر زنجان با 668 تن آسفالت

ناصر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مقدار آسفالت استفاده شده در منطقه یک زنجان را 398 تن اعلام کرد و اظهار داشت: این مقدار آسفالت در کمربندی شمالی زنجان، بلوار دانشجو، اسلام آباد، شهرک کارمندان و جاده شهرک استفاده شده است.

وی از استفاده 108 تن آسفالت در منطقه دو شهرداری زنجان که شامل کمربند شمالی، خیابان اداره کل راه و ترابری، خیابان خرمشهر فلکه هنرستان، خیابان شریعتی، خیابان فاتح و کمربندی جنوبی می‌شود، نیز خبر داد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه منطقه سه شهرداری زنجان شامل خیابان زینبیه، خیابان طالقانی، خیابان سعدی شمالی، خیابان 17 شهریور، خیابان فرودگاه، خیابان روزبه، کمربندی شمالی و جنوبی، خیابان جمهوری، خیابان پروین اعتصامی، خیابان امام، خیابان توحید و سبزه‌میدان می‌شود، افزود: در این منطقه 162 تن آسفالت استفاده شده است.

وی در ادامه به اقدامات شهرداری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: رفت و روب و شستشوی خیابان‌ها، علائم ترافیکی و لایروبی کانال‌ها، جمع‌آوری پوسترها و داربست‌های متفرقه از سطح شهر و همچنین اجرای مراسم روز پاک و پاکسازی ورودی‌های شهر از جمله اقدامات شهرداری در نظافت شهر بوده است.

موسوی رنگ آمیزی جداول، تعویض و یا تعمیر سرعت گیرهای سطح شهر، بازدید و رفع عیب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، کاشت بیش از 10 هزار بوته گل و گیاه در میادین، فعال سازی آب‌نماها، آذین بندی سطح شهر، جمع‌آوری خودروهای فرسوده از سطح شهر را از جمله اقدامات حوزه زیبا سازی شهرداری در ایام نوروز اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در ایام نوروز اقداماتی هم در حوزه رفاهی و فرهنگی داشته است، ادامه داد: لکه‌گیری معابر، ایجاد کمپ موقت برای مسافران نوروزی در محل پارک بانوان، رفع معایب سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر، شستشوی همه اتوبوس‌ها به صورت مستمر، اجرای مراسم جنگ شادی به مدت 10 روز، از اقدامات شهرداری در ایام نوروز بوده است.

شهردار زنجان از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مسافران خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل نقشه، نایلون زباله، مفاد شهروندی بوده است.

وی رفع سد معبرهای موجود در سطح شهر زنجان، استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مبادی ورودی شهر را از دیگر اقدامات رفاهی شهرداری زنجان در ایام نوروز اعلام کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول