اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

اعتبار پروژه‌ها در بودجه 90 تامین نشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: اعتباری که برای پروژه‌ها در بودجه 90 در نظر گرفته شده بود تامین نشد.

اعتبار پروژه‌ها در بودجه 90 تامین نشد

 مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نرخ تورم سرعت بالایی دارد و هر چه در بودجه امسال در این زمینه پیش‌بینی شود نمی‌توان اثرات ناشی از تورم را جبران کرد.

وی تصریح کرد: افراد کم درآمد و طبقات پایین جامعه از نظر اقتصادی طبیعتا نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بودجه 90 دارای ایراداتی بود، افزود: امسال بودجه‌ای که پیش‌بینی شده است همانطور که در سال 90 هم پیش‌بینی شده بود دارای ایراداتی است و بدون شک این آمار با میزان تحقق آن در پایان سال 91 همخوانی نخواهد داشت.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که در کتاب بودجه بود با آنچه تحقق یافت و تبدیل به ریال شد تا بتواند پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند فاصله زیادی داشت.

وی با بیان اینکه در بودجه 90 تمام اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌ها تحقق نیافت، گفت: سال گذشته با کمبود بودجه مواجه شدیم و جاده‌ها و پروژه‌های نیمه تمام از جمله راه‌ها، پل‌ها، بیمارستان، مدرسه و .. ناتمام ماند و بر این اساس بودجه امسال را مانند سال 90 پیش‌بینی می‌کنم.

این مسئول با بیان اینکه ایراداتی بر بودجه سال 91 وارد است، اظهار داشت: شاید مجلس ایراداتی بر بودجه 91 وارد نکند ولی طبیعتا تعدادی از نمایندگان ایراداتی در بودجه سال 91 دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول