اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت وسایل خودرو در جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اعضای یک باند سرقت وسایل داخل خودرو در جیرفت دستگیر و به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری اعضای باند سرقت وسایل خودرو در جیرفت

مهریار سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بر اثر وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در جیرفت، با تشدید اقدامات امنیتی توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان و کسب اطلاعات لازم یکی از سارقان سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس آگاهی، متهم به چند فقره سرقت قطعات خودرو و وسایل داخل خودرو  با همکاری دو فرد دیگر در سطح شهرستان جیرفت اعتراف کرد.

سعیدی با بیان اینکه با اعتراف‌های متهم هم‌دستان وی نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: یکی از هم‌دستان این سارق نیز در سرقت‌ها دست داشت که جمعاً هر دو متهم به 12 فقره سرقت اقرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازجویی‌ها مشخص شد این دو سارق اموال مسروقه را به یک نفر مالخر می‌فروختند که این مالخر نیز طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: متهمان این باند سرقت به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول