اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

افزایش 50 درصدی اعتبارات بسیج سازندگی استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افزایش 50 درصدی حجم و اعتبار برنامه‌های بسیج سازندگی استان زنجان در سال 91 خبر داد.

افزایش 50 درصدی اعتبارات بسیج سازندگی استان زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه بسیج سازندگی انجام شده است.

وی از افزایش 50 درصدی حجم و اعتبار برنامه‌های بسیج سازندگی در سال 91 خبر داد، یادآور شد: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) در نظر دارد، برنامه‌های سال جاری را با هدف استفاده بهینه از نیروی بالقوه جوانان جهادگر اجرا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری جهاد سازندگی استان به صورت کمی و کیفی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه‌ها در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های متعالی بسیج سازندگی گام برداشته می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو روستای ولیدر و تازه‌کند افزود: به دلیل صعب‌العبور و صخره‌ای بودن این مناطق نیاز به جابه‌جایی بود که در حال حاضر انجام می‌شود.

بابایی محل تعیین شده جدید برای روستای تازه‌ کند را جاده تهم- چورزق اعلام کرد و گفت: به صورت واحد و با احداث اماکن و تأسیسات زیربنایی این روستاها آماده تحویل به مردم می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این روستاها اماکنی همچون مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، منبع آب، خانه عالم، زمین ورزشی، کتابخانه، غسالخانه، پایگاه مقاومت و آبرسانی داخل روستا ایجاد می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه مذکور با درخواست اهالی این دو روستای محروم اجرایی می‌شود، افزود: با فرمان مقام معظم رهبری جابه‌جایی این روستاها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث این دو روستا مهاجرت معکوس روستاییان محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

بابایی از برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و همچنین برپایی نمایشگاه آگاه‌سازی از خطرات اعتیاد به مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی بسیج سلامت و مداخلات آموزشی نیز در سال جاری برگزار می‌شود.

وی توجه به پروژه‌های در دست اجرای سازمان بسیج سازندگی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی بیان کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان حمایت و پشتیبانی از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان برای ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و توزیع بروشور را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول