اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان خبر داد

اختصاص 53 درصدی اعتبارات تملک دارایی در فارسان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان از اختصاص 53 درصدی اعتبارات سال گذشته این شهرستان خبر داد.

اختصاص 53 درصدی اعتبارات تملک دارایی در فارسان

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته 162 میلیارد و 134 میلیارد ریال به شهرستان فارسان اختصاص داده شد که تاکنون 86 میلیارد و 51 میلیارد ریال از مجموع این اعتبارات هزینه شده است.

وی مجموع طرح‌های در دست اجرای این شهرستان را 211 طرح برشمرد و گفت: با تلاش‌‎های انجام شده طرح‌های عمرانی، کشاورزی، گردشگری و صنعتی این شهرستان تاکنون 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مردانی‌نژاد ادامه داد: بر اساس آمار موجود 15 درصد طرح‌های عمرانی از پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد، 96 طرح از پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد و 115 طرح نیز از پیشرفت فیزیکی بین 10 تا 100 درصدی برخوردار است.

فرماندار شهرستان فارسان در ادامه با اشاره به ضرورت روند توسعه این شهرستان، گفت: برنامه عملیاتی و سند پشتیبان برنامه پنجم شهرستان فارسان با چشم‌انداز سال 1394 نیز تدوین شده است.

وی زمان تهیه این سند را 15 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: محور سند یاد شده ترسیم افق پیشرفت برای شهرستان فارسان محسوب می‌شود.

مردانی‌نژاد در ادامه همچنین با اشاره به شعار سال جاری به نام تولید ملی ـ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: شعار سال مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی انتخاب می‌شود و معظم‌له‌ با در نظر گرفتن تمام شرایط حاکم بر جامعه، جهان اسلام و سطح بین‌المللی و با عنایت به دوراندیشی که دارند تصمیمی هوشمندانه و مدبرانه می‌گیرند که توجه به آن به سعادت فردی و اجتماعی مان کمک کند و باعث عزت و آبروی بیشتر نظام می شود.

وی با اشاره به گام‌های موثر برداشته شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی در سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری با تداوم حرکت جهادی و همتی متعالی تر شاهد توفیقات بیشتری در عرصه های صنعتی و بازرگانی استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول