اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

یادواره "شهدای ارتش"شهرستان‌های جنوبی کرمان در کهنوج

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: نخستین یادواره «شهدای ارتش» در پنج شهرستان کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج، منوجان و فاریاب چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان کهنوج برگزار می‌شود.

یادواره "شهدای ارتش"شهرستان‌های جنوبی کرمان در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عباس اطمینانی عصر امروز در جلسه مقدماتی چگونگی برگزاری نخستین یادواره «شهدای ارتش» با تأکید بر هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره اظهار داشت: برای اطلاع عموم مردم از زمان برگزاری این یادواره باید پلاکاردهایی در سطح شهر نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در این مراسم از سخنرانانی دعوت به عمل آید که یاد شهدا را در روح و جان مردم به ویژه قشر جوان زنده کنند.

نماینده پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز اظهار داشت: از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان صدا و سیما، ارتش، فرمانداری‌های پنج شهرستان جنوبی و بیمارستان‌ها تقاضا داریم تا همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشند.

محمود عرب‌نژاد تصریح کرد: باید در این یادواره از خانواده‌های شهدا و ارتش دعوت به عمل آید و بنر تصویر شهدا و کتاب ویژه آنان برای این روز تهیه شود.

امام جمعه رودبار نیزدر این جلسه اظهار داشت: از آنجا که این مراسم همزمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود، باید تلاش کنیم تا یادواره‌ای با معنویت کامل و در خور شأن شهدا برگزار شود.

حجت‌الاسلام عباس گروهی بیان داشت: این مراسم باید طوری برپا شود که همه بدانند، شهدا نزد خداوند چه منزلتی دارند و جایگاه آنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی کجا است.

وی گفت: اطلاع‌رسانی باید به‌گونه‌ای صورت گیرد که همه آحاد جامعه خود را مکلف به شرکت در آن بدانند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول